Τι κι’ αν έχει κλείσει εδώ και μήνες τα 58 της χρόνια! Τι κι’ αν οι τρεις πρωταγωνιστές –Σταυρίδης, Φωτόπουλος, Γκιωνάκης- δεν υπάρχουν στην ζωή εδώ και αρκετά χρόνια. Τι κι’ αν οι συχνές επαναλήψεις λογικά θα έπρεπε να έχουν κουράσει το τηλεοπτικό κοινό! Η ουσία είναι πως το Star, το κανάλι των Βαρδινογιάννηδων, έχοντας χάσει έδαφος στην τηλεθέαση τόσο από το κανάλι του Κοντομηνά όσο και από αυτό του Αλαφούζου, προσπαθεί να κερδίσει πόντους και μαζί μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίττας. Και το επιχείρησε βάζοντας στην καλύτερη ζώνη του εβδομαδιαίου προγράμματος, τα «Κίτρινα γάντια», την οποία πρόβαλε Κυριακή βράδυ 9 με 11. Τα κατάφερε, αν και την ίδια ώρα η κρατική ΕΡΤ 1 είχε ποδοσφαιρικά ρεπορτάζ και ένα από τα συνδρομητικά κανάλια, έδειχνε το ντέρμπι Ολυμπιακού – ΠΑΟΚ από το Φάληρο.

Θα αναρωτηθείτε: πως τα κατάφερε; Είναι απλό. Αν στρωθήκατε προκειμένου να ψυχαγωγηθείτε με τις καταπληκτικές ατάκες του σεναρίου που επιμελήθηκε ο κορυφαίος Αλέκος Σακελλάριος σε συνεργασία με τον Χρήστο Γιαννακόπουλο, πρέπει να εκνευριστήκατε από τις συχνές διακοπές για προβολή διαφημίσεων. Η πρώτη διακοπή, προέκυψε στο 30ό λεπτό προβολής της ταινίας. Για δώδεκα λεπτά (!) ο βομβαρδισμός της ρεκλάμας ήταν για καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, οι άνθρωποι του οποίου έχουν θεσπίσει κανόνες για συγκεκριμένο τηλεοπτικό χρόνο στην διάρκεια ψυχαγωγικής εκπομπής. Μάταιος κόπος, βέβαια, αφού το ΕΣΡ τραβάει το σπαθί του βασικά όταν τα εντελώς περιθωριακά κανάλια που φιλοξενούν τον Γιώργο Καρατζαφέρη και τον Στέφανο Χίο, πέφτουν σε παραπτώματα (και σιωπά όταν προκύπτουν παραβάσεις από τους ‘μεγάλους’ του χώρου…)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα ίσως δεν θα παρουσίαζε ενδιαφέρον αν δεν προέκυπταν δύο πολύ ουσιαστικά ερωτήματα: Πρώτο: Αραγε, το συγκεκριμένο κανάλι που έχει αποκτήσει τα δικαιώματα του συγκεκριμένου φιλμ και γεμίζει κάθε τόσο το ταμείο του από τις εισπράξεις της απίστευτα μεγάλης διαφήμισης, δίνει μικρό έστω ποσοστό από τα κέρδη του στις δύο πρωταγωνίστριες οι οποίες βρίσκονται στην ζωή (Μάρω Κοντού και Μάρθα Βούρτση), ή στους κληρονόμους των λοιπών ηθοποιών; Φοβάμαι πως όχι, διότι δεν έχει…προβλεφθεί στο συμβόλαιο…Δεύτερο: με τόσο μεγάλα έσοδα, θα συνεχίσουν τα ιδιωτικά κανάλια τον αγώνα τους (που έχει φτάσει στο ανώτατο δικαστήριο της χώρας) προκειμένου να μη δίνουν το θεσμοθετημένο ήδη 2% επί των διαφημιστικών εισπράξεων στον ΕΔΟΕΑΠ; Δηλαδή την περίθαλψη του δημοσιογραφικού κόσμου και γενικά των ανθρώπων οι οποίοι εργάζονται για τα ΜΜΕ (τεχνικοί, υπάλληλοι κλπ.).

Να τονίσω, ότι το παράδειγμα του Star δεν αποτελεί αποκλειστικότητα. Το ίδιο ισχύει για τον ΑΝΤ1, το πρόγραμμα του οποίου –όταν υπάρχει υποψία να υποστεί κάμψη από σημαντική εκπομπή άλλου καναλιού- επιστρατεύει το… χιλιοπαιγμένο «Η Αλίκη στο Ναυτικό», ή –τέλος- όταν προβάλλονται οι ταινίες του μακαρίτη Λάμπρου Κωνσταντάρα, της σπουδαίας Τζένης Καρέζη ή του προικισμένου Αλέκου Αλεξανδράκη…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης