Σας γράφω με το θάρρος της πεποίθησης μου 

πως είστε ένας άνθρωπος άξιος ν` αγαπηθεί και

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

να εκτιμηθεί από τους συνανθρώπους του.

Γι` αυτό σας γράφω.

Γιατί θέλω να σας πω ορισμένες σκέψεις μου 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

που σκοπό έχουν να ζήσουν μέσα στην ατμόσφαιρα

και την ευτυχία του Ελληνισμού.

Αυτής της γενναιόδωρου και κοσμοπολίτικης αξίας

που έδωσε διαλέξεις μέσω των καλλιτεχνικών έργων της

για την ειρηνική παρουσία του Ανθρώπου στη ΓΗ.  

 

Οι μαμάδες που γεννούν νέα βλαστάρια

θέλουν να τα «βαπτίσουν» μέσ` την αγάπη και τα μητρικά χαμόγελα 

και όχι στα σκοτεινά πρόσωπα του φόβου και των ανησυχιών,

των κατασκόπων, των εκδικητών, των…..

  

 

Η Λυσιστράτη αφόπλισε την μαχητική μανία των ανδρών

στέλνοντάς τους τις κυλόττες των συναγωνιστριών γυναικών της 

στην πρώτη γραμμή της βλακώδους ξιφομαχικής σκέψης τους 

και

ο Οδυσσέας εκμυστηρεύτηκε στην Ιστορία 

την δύναμη της τέχνης με τον Δούρειο Ίππο,

το πιο ανατρεπτικό έργο Τέχνης στην Ιστορία.

 

Δεν έχω καμιά αμφιβολία για τα στοιχεία της έρευνας σας

για τις πιστοποιήσεις των ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ 

που ζουν στις κρυφές κατασκηνώσεις των Πολεμικών Βιομηχανιών.

Έτσι είναι. 

Και ούτε πρόκειται ν` αλλάξουμε  με τις αντιπολεμικές λέξεις μας

τα βομβαρδιστικά όνειρα της οικογένειας 

των κερδοσκόπων πολεμοχαρών.

Το πολύ-πολύ  να τους πούμε

παρακαλούμε  

τάνκς, οπλοπολυβόλα, μπαζούκας

στα δωμάτιά σας.

Αν μιλούσατε  για την ελπίδα της Τέχνης 

εσείς που μπορείτε πιστεύω να γράψετε

εξαιρετικά κείμενα για αυτήν και το ψυχολογικό της υπόβαθρο

αυτήν που σήμερα συνταγογραφείται σαν φάρμακο όπως ξέρετε

για επισκέψεις σε Μουσεία των ψυχολογικά ασθενών.

 

Τουτέστιν,

σκέφτομαι πως αν την ωραιοτάτη κλασσική Ελλάδα την κατάτρωγε

η «Πέρσικη ανορθογραφία της ΖΩΗΣ»

αν αντί για τον 

Ερμή του Πραξιτέλη την 

Νίκη της Σαμοθράκης 

τον δισκοβόλο του Μύρωνα

προτιμούσαμε τα πολεμικά ανδραγαθήματα

τότε…γιατί να είμαι Έλληνας;

Μα θα μου πείτε,

εδώ μιλάμε για τα διεθνή κέντρα εξόντωσης της Ειρήνης

θα μας σώσει το

…μες` του Αιγαίου τα νερά Αγγέλοι φτερουγίζουν»;

Θα μας σώσει ο Αριστοτέλης, ο Ευριπίδης, η Σαπφώ , 

ο Ελύτης που γράφει…

….καθώς ταιριάζω στου βοριά το στόμα μια υμνωδία…

Μήπως 

η Γεωργία Βασιλειάδου, ο Αυλωνίτης, ο Κωνσταντάρας,

ο Βέγγος, ο Χατζηχρήστος ;

 

Θυμάμαι το σκίτσο που έκανε για τον Μπελογιάννη ο Πικάσο και

την Γκουέρνικα που έκανε για τον Φράνκο

σκίτσα

που είχαν μια πολύ μεγαλύτερη επίδραση

στην συνείδηση και τα αισθήματα των λαών  

από τις θυματοποιημένες αντεπιθέσεις των πολεμοχαρών.

Αυτό έκανε και το ΜΑΥΡΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ του Μάλεβιτς 

το έργο τέχνης που ξευτέλισε και συνεχίζει να ξευτελίζει μέχρι σήμερα 

την Σταλινική βαρβαρότητα με την βαθιά σιωπή του.

 

Σκέφτομαι τον Γκάντι, το γυμνό σώμα μιας ελπίδας.

Σκέφτομαι την δύναμη του Πνεύματος μπορεί να 

ησυχάζει τις λεγεώνες του μίσους. 

Συ είπας…είπε ο Χριστός

 

Πρώτα απ` όλα όμως θέλω 

σαν άνθρωπος που σας εκτιμά κι` όχι σαν επικριτής

να έχετε μια άλλη φωτογραφία σας 

στη σελίδα της Ζούγκλας

που το χαμόγελό σας «να λέει» ότι είμαστε ΜΑΖΙ

και να ευχαριστούμε την Ιστορία που μας δώρισε

το ακριβό κεφάλαιο του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

Αυτό που μπορεί να κερδίσει 

αν όχι τους ίδιους τους πολεμοβιομήχανους 

ίσως τα παιδιά  αυτών των ΕΝΗΛΙΚΩΝ που ακόμα παίζουν

με τα οπλοπολυβόλα, τις νάρκες

τα τανκς και αγνοούν και δεν σέβονται τη ΖΩΗ

και το χαμόγελο της Αγίας Ειρήνης της φαρμακολύτριας.

 

Πιστεύοντας πως οι γραμμές που σας έγραψα

είναι οι καπνοί μιας Ινδιάνικης Πίπας Ειρήνης 

σας ευχαριστώ, περιμένοντας να σας δω σε μια φωτογραφία σας

που να κηρύττει την ελπίδα και την αισιοδοξία

προοίμιο μιας Ευεργετικής νέας πραγματικότητας.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιάννης Ναζλίδης

 

ΥΣ.

Επίσης θέλουμε να σας καλέσουμε  με μεγάλη μας χαρά να οργανώσουμε στη Βέροια στο «Εκκοκκιστήριο ΙΔΕΩΝ» που διευθύνουμε μαζί με την γυναίκα μου

( ένα χώρο καλλιτεχνικών, επιστημονικών και επιχειρηματικών παρουσιάσεων) μια διάλεξή σας – παρουσίασή σας για να ακούσουν τον λόγο σας πολίτες  που σας εκτιμούν και παρακολουθούν με προσοχή την σκέψη σας.. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης