Στα Μανιάτικα του Πειραιά έφτασε ο «Μετροπόντικας» το μεσημέρι της Τετάρτης, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό, δημάρχων της περιοχής, βουλευτών και εκπροσώπων φορέων στο πλαίσιο της επέκτασης της γραμμής 3 από την Αγ.Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς.

Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020 αρχές 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ. διάρκειας μόλις 55 λεπτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σήμερα καλωσορίζουμε τον μετροπόντικα στα Μανιάτικα στον Πειραιά και του ευχόμαστε καλό ταξίδι για το κεντρικό σταθμό του Πειραιά. Το έργο παρά το γεγονός ότι είχε πάρα πολλές παθογένειες έχει προχωρήσει πάρα πολύ και είναι ολοκληρωμένο το 67% της σήραγγας και το 50% του συνολικού έργου» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών.

Και πρόσθεσε ότι η Πολιτεία ζητά συγνώμη από τους πολίτες του Πειραιά για την όχληση που υπάρχει για τα έργα του τραμ αλλά και του Μετρό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δήλωσε ότι το 2019 οι συνοικίες του Πειραιά, της Αγ.Βαρβάρας του Κορυδαλλού και της Νίκαιας θα έχουν μετρό, ενώ απηύθυνε έκκληση σε όλες τους συντελεστές της Αττικό Μετρό αλλά και στους περιφερειακούς δήμους να «τρέξουνε» καθώς το έργο του μετρό θα συνεχίσει την πορεία του και αναμένεται σε λίγο καιρό να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και για τη γραμμή 4. (σσ ‘Αλσος Βεϊκου Γαλάτσι μέχρι το Γουδί μήκους 12,9χλμ με 14 υπόγειους σταθμούς. Το σύνολο της Γραμμής 4 θα έχει 30χλμ μήκους με 33 σταθμούς).

«Η Θεσσαλονίκη είναι σε αντίστοιχη φάση και ολοκληρώνονται τα έργα της σήραγγας ενώ σχεδιάζουμε τα επόμενα έργα και τις επεκτάσεις» τόνισε ο κ.Σπίρτζης.

Ο υπουργός ανέφερε επιπλέον ότι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλάζουν σελίδα προαναγγέλλοντας αλλαγές και έργα για τις αστικές συγκοινωνίες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

«Προσανατολιζόμαστε σε μία άλλη λογική ιδιαίτερα με τη γραμμή 4 του μετρό να υπάρχουν μικρά λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα μετακινούν του πολίτες από τις γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς» πρόσθεσε και τόνισε εξάλλου ότι στην επέκταση της γραμμής 3 του μετρό υπήρχανε πάρα πολλά προβλήματα κακού σχεδιασμού και μελετών, νόμοι δεν επέτρεπαν την καταβολή του ΦΠΑ, δεν υπήρχαν εγκρίσεις περιβαλλοντικών όρων και δεν είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερεί για πολλούς μήνες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης