«Τα 10 λιμάνια της χώρας που είναι στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και λειτουργούν ως ανώνυμες εταιρείες, όπως αυτό της Πάτρας, δεν πρόκειται να πωληθούν, αλλά η συμφωνία με τους θεσμούς, έπειτα από έντονη διαπραγμάτευση, είναι να ακολουθήσουμε το διεθνές παράδειγμα σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, μέσω των υποπαραχωρήσεων». Tα παραπάνω ανέφερε ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Χρήστος Λαμπρίδης, μιλώντας στο αναπτυξιακό συνέδριο που οργανώνει στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος».
Όπως ανέφερε ο κ. Λαμπρίδης, «είναι μία επιλογή η οποία ενθαρρύνει την έλευση επενδυτών που έχουν συγκεκριμένη γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένο αντικείμενο και παράλληλα εξασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον». Ο ίδιος εξέφρασε την εκτίμηση ότι «η επιλογή αυτή θα απελευθερώσει τα λιμάνια, ώστε να αξιοποιήσουν τις σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες που έχουν και οι οποίες δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν διότι υπήρχε μία σύγχυση για το τι θα ακολουθήσει».
Ο κ. Λαμπρίδης σημείωσε πως «οι κενές οργανικές θέσεις των λιμανιών έχουν καλυφθεί, αφού οι προκηρύξεις για προσλήψεις έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και ως εκ τούτου σε κάποια λιμάνια θα υπάρχει η δυνατότητα αναζωογόνησης της λειτουργίας τους».
Σχετικά με τις διοικήσεις των λιμανιών, ο γ.γ. Λιμένων είπε ότι «σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο που υπάρχει, πετυχαίνουν σημαντικά οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές».
Σε ό,τι αφορά στο λιμάνι της Πάτρας είπε «ότι μπορούμε να προσελκύσουμε ιδιωτικές επενδύσεις σε περιοχές, σε χώρους και σε δραστηριότητες, όπου ο ΟΛΠΑ δεν μπορεί να το κάνει για λόγους μη ύπαρξης των απαραίτητων κεφαλαίων». Για την κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμανιού της Πάτρας γνωστοποίησε ότι «έχει υπάρξει συνεννόηση με το υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθεί το έργο στην επόμενη αναθεώρηση του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων μεταφορών». Παράλληλα, είπε ότι «ευρωπαϊκοί προϋπολογισμοί για το επόμενο έτος θα δώσουν τη δυνατότητα ένταξης έργων και για το λιμάνι της Πάτρας».
Πηγή: ΑΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης