To λιμάνι του Πειραιά διεκδικεί ισχυρή θέση στην κρουαζιέρα της Μεσογείου

To λιμάνι του Πειραιά διεκδικεί ισχυρή θέση στην κρουαζιέρα της Μεσογείου

«Το λιμάνι του Πειραιά, ως το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, διεκδικεί αναμφισβήτητα μια ισχυρή θέση στο χάρτη της κρουαζιέρας της Μεσογείου και θεωρούμε ότι η ανάληψη της διοίκησης από την COSCO θα ωθήσει σε σημαντικές πρωτοβουλίες, ώστε να καταστεί ο Πειραιάς, πρωτίστως, ανταγωνιστικός σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρούμε ως δεδομένο ότι θα συμβάλει καθοριστικά στο άνοιγμα της ελληνικής κρουαζιέρας και στην αγορά της Κίνας, μία αγορά με τεράστια δυναμική και θετική προοπτική.

Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι αυτή τη στιγμή παγκοσμίως ταξιδεύουν 130 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες, ενώ, έως το 2030, ο αριθμός αυτός θα φθάσει τα 230 εκατομμύρια.» Αυτά επεσήμανε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Louis, Κωστάκης Λοΐζου, γιoς του Λούη Λοΐζου που θεωρείται στη Μεγαλόνησο ο «πατέρας» του Κυπριακού τουρισμού.

Ο κ. Λοΐζου σημείωσε ότι η Ελλάδα πρέπει να υιοθετήσει το παράδειγμα της Κύπρου καλωσορίζοντας τους επενδυτές με σταθερό οικονομικό κλίμα και μόνιμα χαμηλή φορολογία, ενώ οφείλει να αξιοποιήσει τη συγκυρία της μεγάλης τουριστικής ζήτησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πρόσθεσε ότι αυτό που πρέπει να γίνει στην Ελλάδα είναι η βελτίωση και ανάπτυξη των υφιστάμενων υποδομών, με μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και δεν θα πρέπει να βολευόμαστε με το γεγονός ότι γειτονικές ανταγωνιστικές χώρες αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή θέματα.

Ειδικότερα είπε «οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τη συγκυρία της μεγάλης ζήτησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε πελάτες και tour operators να φεύγουν με ιδανικές εντυπώσεις, να μιλάνε θετικά για εμάς και να ξανάρχονται. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να βελτιώσουμε τις υποδομές μας: Υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες, περισσότερες αεροπορικές συνδέσεις, δρόμοι, υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες. Περισσότερο από κάθε άλλη υποδομή, όμως, είναι ανάγκη να βελτιώσουμε τον περιβάλλοντα χώρο μας και την εικόνα που αποπνέει: Αρχιτεκτονικά σχέδια, πολεοδομικοί κανονισμοί, αυστηρά κριτήρια δόμησης που να σέβονται την περιοχή και το φυσικό τοπίο. Δεύτερον, η Ελλάδα πρέπει να υιοθετήσει το παράδειγμα της Κύπρου που, παρόλες τις δυσκολίες, καλωσορίζει τους επενδυτές με σταθερό οικονομικό κλίμα και μόνιμα χαμηλή φορολογία. Η αστάθεια και οι συχνές αλλαγές στη φορολογία των εταιρειών, αλλά και στη φορολογία των προϊόντων που έχουν άμεση σχέση με τον τουρισμό, είναι τα πρώτα στοιχεία που θα έπρεπε να αλλάξουν. Τρίτον, μακροπρόθεσμος στρατηγικός σχεδιασμός για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ,αλλά και για τη στοχευμένη προώθηση της χώρας, του εθνικού brand, στις κύριες αγορές. Δεν μπορούμε να βολευόμαστε με το γεγονός ότι γειτονικές ανταγωνιστικές χώρες αντιμετωπίζουν θέματα, αυτό δεν είναι μακροπρόθεσμη στρατηγική».

Αναφερόμενος στα επενδυτικά σχέδια του ομίλου Louis, τονίζει ότι το 2017 ξεκίνησε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Infinity Blue στον Πρωταρά στην Κύπρο, όπως επίσης και το AMADA Colossos Resort στη Ρόδο, που μετατράπηκε σε θέρετρο πέντε αστέρων, ύστερα από ολοκληρωτική ανακαίνιση.

Σχολιάζοντας τις πληροφορίες ότι κινεζικός όμιλος έχει στόχο να εξαγοράσει έως τέλος του μήνα ένα μεγάλο ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου της Celestyal Cruises στην Ελλάδα και να προχωρήσει σε ανανέωση του στόλου της εταιρείας με αναδιάρθρωση και μεταρρυθμίσεις, σημειώνει ότι διεθνώς η κρουαζιέρα βρίσκεται ουσιαστικά στα χέρια λιγότερο από πέντε εταιρειών και αυτό δείχνει το απαιτητικό είδος της συγκεκριμένης αγοράς.

Ακόμη σημείωσε ότι η εξεύρεση επενδυτών αποτελεί μια λύση με αμοιβαίο όφελος, για να προσθέσει πως «κάθε ενδιαφερόμενος επενδυτής βλέπει απαραίτητη τη συμμετοχή μας. Παρέχουμε ασφάλεια και γνώση του περιβάλλοντος καλύτερα από τον καθένα. Γι' αυτό θα είμαστε παρόντες και στο μέλλον».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017, 18:39


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα