Η διαλείπουσα νηστεία μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση των μεταβολικών ασθενειών

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021, 10:42
Η διαλείπουσα νηστεία μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση των μεταβολικών ασθενειών

Ζήσης Ψάλλας

Η κατανάλωση των ημερήσιων θερμίδων εντός ενός χρονικού διαστήματος 8-10 ωρών είναι μια ισχυρή στρατηγική για την πρόληψη και τη διαχείριση χρόνιων ασθενειών όπως ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Endocrine Reviews που ανήκει στην Endocrine Society.

Η περιορισμένη χρονική διατροφή είναι ένας τύπος διαλείπουσας νηστείας που περιορίζει την πρόσληψη τροφής σε συγκεκριμένες ώρες κάθε μέρα. Η διαλείπουσα νηστεία είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις διατροφής και οι άνθρωποι τη χρησιμοποιούν για να χάσουν βάρος, να βελτιώσουν την υγεία τους και να απλοποιήσουν τον τρόπο ζωής τους.

"Οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος και να κάνουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στο πότε τρώνε καθώς και στο τι τρώνε. Η περιορισμένη χρονική διατροφή είναι εύκολη στην παρακολούθηση και αποτελεσματική διατροφική στρατηγική που απαιτεί λιγότερα μαθηματικά από το να μετράς θερμίδες", δήλωσε ο Satchidananda Panda, του Salk Institute for Biological Studies στο La Jolla, στην Καλιφόρνια". Η διαλείπουσα νηστεία μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο και την ποιότητα ζωής ενός ατόμου, καθώς και να μειώσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη και καρδιακών παθήσεων".

Οι ερευνητές εξέτασαν την επιστήμη πίσω από την περιορισμένη χρονική διατροφή, τις πρόσφατες κλινικές μελέτες και το πεδίο για μελλοντική έρευνα για να κατανοήσουν καλύτερα τα οφέλη της για την υγεία. Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι τα γονίδια, οι ορμόνες και ο μεταβολισμός αυξάνονται και μειώνονται σε διαφορετικές ώρες της 24ωρης ημέρας. Η ευθυγράμμιση της καθημερινής μας συνήθειας όταν τρώμε με το εσωτερικό ρολόι του σώματος μπορεί να βελτιστοποιήσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ή την επιβάρυνση από ασθένειες χρόνιων παθήσεων όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και οι παθήσεις του ήπατος.

"Το φαγητό σε τυχαίες στιγμές σπάει τον συγχρονισμό του εσωτερικού μας προγράμματος και μας κάνει επιρρεπείς σε ασθένειες", δήλωσε ο Panda. "Η διαλείπουσα νηστεία είναι ένας τρόπος ζωής που μπορεί να υιοθετήσει ο καθένας. Μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη των ανισοτήτων στην υγεία και να αφήσει όλους να ζήσουν μια υγιή και γεμάτη ζωή".

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021, 10:42