Με κεντρικό μήνυμα «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις», η ελληνική φαρμακευτική εταιρεία GENESIS Pharma και η διεθνής φαρμακευτική εταιρεία Celgene International Sàrl (NASDAQ: CELG, θυγατρική της Celgene Corporation), πραγματοποιούν πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωρίαση.

Στόχος της προσπάθειας αυτής είναι η ευαισθητοποίηση των ασθενών σχετικά με τη σημασία που έχει η έγκαιρη διάγνωση και η τακτική ιατρική παρακολούθηση από τον ειδικό δερματολόγο στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της νόσου σε βάθος χρόνου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Παράλληλα, η πρωτοβουλία ‘Δες το Αλλιώς’, αποσκοπεί στην ενημέρωση του κοινού αναφορικά με τη μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης, καθώς η λανθασμένη αντίληψη ότι μεταδίδεται επιβαρύνει σημαντικά τους ασθενείς, τόσο συναισθηματικά όσο και στην καθημερινότητά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Αντωνακόπουλο, MD, Medical Affairs Director Αιματο-Oγκολογίας & Φλεγμονωδών Νόσων της GENESIS Pharma: «Η ψωρίαση είναι μια χρόνια νόσος με πολύπλευρη επίδραση στον οργανισμό, την ψυχολογία και την καθημερινότητα των ασθενών και αυτό δεν πρέπει να το υποτιμάμε, αλλά να το αντιμετωπίζουμε αποφασιστικά. Μπορεί να εκδηλώνεται κυρίως στο δέρμα, αλλά χαρακτηρίζεται από συστηματική φλεγμονή, γι’ αυτό και συνδέεται συχνά και με αρκετές άλλες παθήσεις, όπως η ψωριασική αρθρίτιδα, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, το μεταβολικό σύνδρομο, η κατάθλιψη.

Επιπλέον, επηρεάζει τον κάθε ασθενή με διαφορετικό τρόπο, ως προς τη μορφή, την έκταση και τη σοβαρότητά της και χρειάζεται εξατομικευμένη ιατρική φροντίδα. Κατά συνέπεια, η έγκαιρη διάγνωση και, κυρίως, η τακτική ιατρική παρακολούθηση από τον ειδικό δερματολόγο είναι κομβικής σημασίας για τον αποτελεσματικό έλεγχο των συμπτωμάτων και την πορεία της ψωρίασης, αλλά και των συννοσηροτήτων της. Οι ασθενείς δεν θα πρέπει να απογοητεύονται ή να εγκαταλείπουν την προσπάθεια, γιατί οι θεραπευτικές εξελίξεις είναι διαρκείς και υπάρχουν πλέον πολλές εναλλακτικές θεραπείες που μπορεί να προτείνει ο δερματολόγος με βάση τις προσωπικές ανάγκες και επιθυμίες του καθενός».

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης