Πόσο ασφαλή είναι τα φαγητά που αγοράζουμε ή τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιούμε; Την απάντηση μπορεί κάποιος να τη λάβει άμεσα, φωτογραφίζοντας την ταμπέλα με τα συστατικά στη συσκευασία και στέλνοντας τη φωτογραφία στην ingred.io. Εκεί μαθαίνει την πιθανή επικινδυνότητα όσον αφορά στις αλλεργίες, την τοξικότητα, τον καρκίνο ή τους ερεθισμούς.
Η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα ingred.io αναδείχτηκε νικήτρια του χθεσινοβραδινού ελληνικού τελικού στον διαγωνισμό κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas Venture και θα συμμετάσχει στον παγκόσμιο τελικό τον Μάιο στο Άμστερνταμ, διεκδικώντας ανάμεσα σε 20 χώρες μέρος μιας χρηματοδότησης ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

«Μέσα σε ενάμιση χρόνο που λειτουργεί η ingred.io, έχουν κατεβάσει την εφαρμογή 33.000 χρήστες από όλο τον κόσμο» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η ιδρύτρια της ingred.io Ζωή Κουρνιά. «Δεν γνωρίζουμε πώς έγινε αυτό, ακόμα αναρωτιόμαστε πώς διαδόθηκε τόσο πολύ, σε τόσο λίγο χρόνο» πρόσθεσε.

Στην αρχή, η κυρία Κουρνιά, η οποία έχει σπουδάσει χημικός, και τα υπόλοιπα πέντε μέλη της ομάδας έφτιαξαν την εφαρμογή για τους εαυτούς τους: τους ενδιέφερε τι τρώνε. Την ανέβασαν πιλοτικά στο διαδίκτυο και ο κόσμος τη βρήκε μόνος του, μάλλον χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, όπως ο όρος «τοξικότητα τροφίμων».
«Η ανάγκη του κόσμου να ενημερωθεί είναι τεράστια» εξηγεί η κυρία Κουρνιά και αυτό αποκαλύπτεται από την επισκεψιμότητα της εφαρμογής. «Υπάρχει φόβος για τα συστατικά που περιέχονται, καθότι πολλά έχουν συνδεθεί με ασθένειες» προσθέτει.

Οι υπόλοιποι φιναλίστ, που προέκυψαν μέσα από 20 και πλέον συμμετοχές, ήταν:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– η «Επανεκκίνηση», εταιρεία με κύριο αντικείμενο την επισκευή και επαναχρησιμοποίηση παλαιών υπολογιστών, την εξασφάλιση φορητών υπολογιστών σε μαθητές και την προσφορά γνώσης και εργασιακής εμπειρίας μέσω αυτών των προγραμμάτων

– η «Paths of Greece/Μονοπάτια της Ελλάδας», μια επιχείρηση, που, σε συνδυασμό με τον τοπικό πληθυσμό, δημιουργεί δίκτυα πεζοπορικών διαδρομών σε περιοχές της Ελλάδας, επιδιώκοντας έτσι την οικονομική και κοινωνική ευμάρεια της τοπικής κοινωνίας, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την προστασία του περιβάλλοντος

– η «Urban Poultry», ένα εμπορικό μοντέλο αστικής γεωργίας, που επιτρέπει την εξ αποστάσεως εκτροφή πουλερικών για κρεατοπαραγωγή, εστιάζοντας σε τρία κοινωνικά θέματα: βιωσιμότητα της γεωργίας, ανεργία και αστικοποίηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης