Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Όχι ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα χρόνια παραμένει μισοβυθισμένο στην μαρίνα Ελευσίνας (συγκεκριμένα στον λιμενίσκο Παλαιό φονιά) ένας ιδιωτικό ξύλινο σκάφος το οποίο σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη του zougla.gr, παρά τις διαμαρτυρίες προς τον ιδιοκτήτη, δεν έχει γίνει καμία κίνηση να ανελκυσθεί και να απομακρυνθεί από το λιμάνι. Το συγκεκριμένο μάλιστα έχει προκαλέσει κατά την βύθισή του μεγάλη ζημιά σε διπλανό σκάφος χωρίς ο ιδιοκτήτης να αναλάβει καμία ευθύνη ενώ, σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες, υπάρχει και διαρροή καυσίμων…

Το zougla.gr έψαξε το θέμα και επικοινώνησε τόσο με το Λιμεναρχείο όσο και με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας. «Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται για το θέμα αυτό. Είναι υποχρέωση του πλοιοκτήτη να απομακρύνει το σκάφος. Αυτό όμως επειδή δεν έχει γίνει (σ.σ. κάτι που προβλέπεται εντός 3 μηνών) έχουν επιβληθεί διοικητικές κυρώσεις. Εμείς από την πλευράς μας δεν έχουμε δικαιοδοσία να προχωρήσουμε σε ανέλκυση» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Διευθυντής Λιμενικής Αστυνομίας Ελευσίνας και Πλωτάρχης Αθανάσιος Τομεάρχης.

Αυτή η εικόνα υπάρχει εδώ και 4 (!) χρόνια...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσπάθειες χωρίς αντίκρυσμα
Όπως προβλέπει η νομοθεσία ο «φάκελος» του συγκεκριμένου ναυαγίου έχει μεταβιβαστεί στον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας. Σε επικοινωνία που είχαμε με τον Δημήτρη Θεοδωράκη, Υπεύθυνο Λιμενικών Υπηρεσιών δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το σκάφος ανήκει σε έναν ιδιώτη από τον οποίο
Στην περιοχή της Ελευσίνας υπάρχουν σχεδόν 20 ναυάγια τα οποία πρέπει να απομακρυνθούν….έχουμε ενημερώσει και ζητήσει να το απομακρύνει γιατί εγκυμονεί κινδύνους. Δεν το έπραξε και προχωρήσαμε σε δύο διαγωνισμούς οι οποίοι ήταν άκαρποι και έτσι δεν έχει γίνει ακόμα η ανέλκυση. Τις επόμενες ημέρες, ο Οργανισμός σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο θα κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για να απομακρυνθεί το σκάφος από το σημείο»

Στο.. δια ταύτα, μετά από τέσσερα χρόνια και με τον ιδιοκτήτη να μην πράττει το αυτονόητο, το θέμα παραμένει γραφειοκρατικό. Ενδιαφερόμενοι δεν υπάρχουν για να το ανελκύσουν (καθώς το κόστος είναι υψηλό ιδίως της συγκεκριμένη περιόδου), το πρόβλημα παραμένει, οπότε το μόνο που απομένει είναι να κινηθούν άμεσα «Οργανισμός» και «Λιμεναρχείο» για να λυθεί το θέμα που δημιουργεί προβλήματα και εγκυμονεί κινδύνους.

 
Η βύθιση ενός σκαφους εγκυμονεόι κινδύνους...

Το συγκεκριμένο σκάφος δημιουργεί προβλήματα και σε όσα βρίσκονται δίπλα σε αυτό...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης