WIND: Ανοιξιάτικες προσφορές σε προϊόντα & υπηρεσίες

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 21:30
WIND: Ανοιξιάτικες προσφορές σε προϊόντα & υπηρεσίες

Ανοιχτά αλλά με μειωμένο ωράριο ( 09.00 – 15.00) παραμένουν και την Μ. Εβδομάδα τα καταστήματα WIND τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας*  για τους εργαζόμενους και τους πελάτες.


Εκτός από τις βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν στα καταστήματα, ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά απίθανες προσφορές με έως 50% σε προϊόντα τεχνολογίας όπως smartphone, tablet, αξεσουάρ, smart home κ.ά. & με έως 48 άτοκες δόσεις.


Ενδεικτικά:
•    Samsung Α30s από 299€ στα 199€
•    Samsung Α51 από 399€ μόνο 349€
•    Alcatel 1 DS από 69,90€ μόνο 49,90€
•    Honor 7S DS από 139,00€ μόνο 79,00€
•    Xiaomi Redmi 7A 16GB DS από 119,00€ μόνο 99,00€
•    Huawei P Smart Z DS από 279,00€ μόνο 189,00€
•    Huawei Nova 5T DS από 499,00€ μόνο 349,00€
•    Wearable - Huawei Watch GT στα 119€
•    Tablet Huawei MediaPad T5 10 4G από 249€ μόνο 189€
•    Επιπλέον αγοράζοντας το Α71, S10 Lite και Νote 10 Lite υπάρχει δυνατότητα αγοράς του Samsung Glx Tab A 10.1 2019 WiFi από 229€ μόνο 99€.


Όλες οι αγορές που πραγματοποιούνται από το wind.gr, τηλεφωνικά στο 8005003333 αλλά και στα καταστήματα αποστέλλονται δωρεάν στο σπίτι και με δικαίωμα επιστροφής.


Σε περίπτωση που υπάρξει βλάβη της συσκευής που έχει αγοραστεί από το e-shop, το κατάστημα ή το τηλεφωνικό κέντρο, μπορεί να γίνει χρήση της υπηρεσίας Pick Up & Return. Σύμφωνα με τη νέα αυτή υπηρεσία, που έρχεται να συνδράμει στην πρωτοβουλία #μένουμεσπίτι, δίνεται η δυνατότητα επισκευής συσκευών χωρίς επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα.


Ο πελάτης καλεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (13800 για ιδιώτες, 1277 για επαγγελματίες) και ζητά την υπηρεσία Pick Up & Return, δίνει τα στοιχεία της διεύθυνσής του και η εταιρεία courier αναλαμβάνει τόσο την παραλαβή όσο και την επιστροφή της συσκευής, εφόσον επισκευαστεί, στο σπίτι. Όσον αφορά στο κόστος, ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά γι’ αυτό ενώ σε περίπτωση που η επιδιόρθωση είναι εντός εγγύησης, η επισκευή προχωράει άμεσα. Αν υπάρξει κόστος επισκευής, η πληρωμή μπορεί να γίνει με αντικαταβολή είτε με μετρητά, είτε ανέπαφα με POS είτε μέσω ebanking.  


Για την WIND προτεραιότητα είναι πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση πελάτη ακόμα και σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες. Ώστε να παραμένουμε όλοι ασφαλείς και υγιείς και να απολαμβάνουμε συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.  


Περισσότερες πληροφορίες εδώ


* Στα καταστήματά WIND πληρούνται όλες οι προδιαγραφές προστασίας για τους εργαζομένους και τους επισκέπτες, ακολουθώντας πιστά τις κρατικές οδηγίες:

1.    Σε κάθε κατάστημα, επιτρέπεται είσοδος στα καταστήματά μας ανά 2 άτομα τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις.

2.    Οι εργαζόμενοι όλων των καταστημάτων είναι εφοδιασμένοι με όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης (μάσκες & γάντια μίας χρήσης).

3.    Οι εσωτερικοί χώροι των καταστημάτων αερίζονται και απολυμαίνονται συστηματικά.

4.    Στις εισόδους, στα ταμεία και σε κεντρικά σημεία όλων των καταστημάτων, έχουν τοποθετηθεί δοχεία με αντισηπτικό υγρό για χρήση από τους επισκέπτες.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 21:30