To YouTube πρόκειται να αρχίσει να πειραματίζεται με την αντιμετώπιση της κατάχρησης του dislike button. Ως γνωστόν, η τακτική των “dislike mobs” ή αλλιώς των ομάδων που στρατηγικά πατούν την επιλογή “δεν μου αρέσει”, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα της υπηρεσίας, καθώς συντελεί στη στοχευμένη αποτυχία κάποιων βίντεο και ζημιά στα κανάλια των δημιουργών τους.

Ο επικεφαλής του content management, Tim Leung, ανέφερε το πρόβλημα σε πρόσφατο βίντεο στο Creator Inside, ένα ανεπίσημο κανάλι που χρησιμοποιεί η τεχνική ομάδα για να μοιραστεί πληροφορίες με την κοινότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτήν τη στιγμή ο μόνος τρόπος για να αποφύγει κάποιος τον βομβαρδισμό των αρνητικών ψήφων είναι να αφαιρέσει εντελώς το δικαίωμα από τους συνδρομητές τους για το συγκεκριμένο βίντεο, αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν θα λάβει καθόλου ανατροφοδότηση, γι’ αυτόν τον λόγο ο Leung και η ομάδα του συζητούν για άλλες επιλογές.

Μία από τις ιδέες είναι όποιος δίνει αρνητική ψήφο να δίνει και τον λόγο για τον οποίο ψήφισε κατά αυτόν τον τρόπο. “Αυτό θα μπορούσε να δώσει στον δημιουργό αρκετές πληροφορίες, αλλά θα μπορούσε να δώσει και λίγο χρόνο στον θεατή που ψηφίζει αρνητικά, ώστε να μην το κάνει παρορμητικά”, αναφέρει ο Leung. “Από την άλλη, είναι πολύπλοκο να χτιστεί κάτι τέτοιο, όπως πολύπλοκο είναι και να μεταφερθούν τα αποτελέσματα στον δημιουργό”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κουμπί του dislike δεν θα εξαφανιστεί ακόμα, αλλά προς το παρόν συζητιούνται οι επιλογές που υπάρχουν, ενώ οι δημιουργοί θα ενημερωθούν πριν τις επίσημες αλλαγές.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης