Του Παύλου Κρούστη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Πλαίσιο πλέον μπήκε και επισήμως στην αγορά των λευκών συσκευών, οι οποίες περιλαμβάνουν ηλεκτρικές συσκευές, όπως πλυντήρια, κουζίνες, ψυγεία, κ.α., με στόχο την προσφορά μιας ολοκληρωμένης γκάμας προϊόντων τεχνολογίας.

Η ανακοίνωση συνέπεσε με τα εγκαίνια του νέου καταστήματος του Πλαισίου στην περιοχή του Ρέντη. Εκεί, οι επισκέπτες μπορούν να δουν ένα υπερ-σύγχρονο κατάστημα, το οποίο διέπεται από τη λογική της freeflow εμπειρίας, ενώ παράλληλα μπορούν να απολαύσουν τα νέα προϊόντα, αλλά και τις live παρουσιάσεις/δοκιμές των προϊόντων, όπως την εντυπωσιακή επαγωγική κουζίνα. Οι λευκές συσκευές αποκτούν όλο και στενότερη “συγγένεια” με την τεχνολογία που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στα καταστήματα Πλαίσιο ως τώρα και το smart home κατακτά όλο και μεγαλύτερο έδαφος.

Ο κ. Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Πλαισίου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Πλαίσιο, με μελετημένη στρατηγική, αποφάσισε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να μπει στον χώρο των λευκών, διεκδικώντας σημαντικό κομμάτι της αγοράς, καθώς διαθέτει ήδη τα εφόδια για κάτι τέτοιο. Συγκεκριμένα, όπως ενημέρωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, το “φλερτ” με τις λευκές συσκευές ξεκίνησε πριν περίπου 5 χρόνια, ενώ η επένδυση ανέρχεται περίπου στα 15 εκατ. ευρώ.

Το έξυπνο σπίτι εν δράσει

Τα καταστήματα που έχουν εντάξει τις λευκές συσκευές στα ράφια τους, εκτός από το προαναφερθέν στην περιοχή του Ρέντη, είναι αυτά της Δάφνης, της Μεταμόρφωσης, της Αγίας Παρασκευής και της Καλαμαριάς, τα οποία είναι και τα μεγαλύτερα, που διαθέτει η εταιρεία.

Όπως τόνισε ο κ. Γεράρδος, “οι ανάγκες αλλάζουν, ο προορισμός όχι”, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει έξυπνο σπίτι, χωρίς λευκές συσκευές. Η κατηγορία αυτή, όπως ενημέρωσαν θα αποτελέσει νο1 προτεραιότητα για τα επόμενα 5 χρόνια, με πολλές ενέργειες να υποστηρίζουν αυτή τη δήλωση ήδη: πάνω από 500 επεξηγηματικά βίντεο έχουν αναρτηθεί διαδικτυακώς για τις λειτουργίες των συσκευών της κατηγορίας, ενώ έχουν εκπαιδευτεί 173 άνθρωποι για να ανταπεξέλθουν στις νέες ανάγκες.

Το Πλαίσιο θα προσπαθήσει να διαφοροποιηθεί με την εισαγωγή του σε αυτήν την αγορά των 550 εκατ. ευρώ, προσφέροντας μια βελτιωμένη εμπειρία στον πελάτη, τόσο μέσω των παροχών των φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω των online αγορών στο www.plaisio.gr.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης