Πολλά sites που αναρτούν τα άρθρα τους στις σελίδες τους στο Facebook ήδη ανησυχούν με τα νέα τεστ που διοργανώνει ο κολοσσός του Mark Zuckerberg. Απ’ ό,τι φαίνεται, η εταιρεία ετοιμάζεται να ξεχωρίσει σε δύο διαφορετικά news feeds τις αναρτήσεις των φίλων σας και τις αναρτήσεις από τους εκδότες.

Χθες ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει μια νέα έκδοση του κοινωνικού δικτύου όπου τα άρθρα των εκδοτών εμφανίζονται σε ένα διαφορετικό News Feed από αυτό που εμφανίζονται οι αναρτήσεις από φίλους και συγγενείς. Οι εκδότες θα πρέπει να πληρώνουν για χορηγούμενη ανάρτηση ώστε να εμφανιστεί το post στο feed των φίλων/οικογενείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Οι χρήστες έχουν αναφέρει ότι επιθυμούν να έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε αναρτήσεις φίλων και συγγενών. Γι’ αυτό δοκιμάζουμε τη χρήση δύο διαφορετικών feeds: ενός με αναρτήσεις των δικών σας ατόμων και ενός για αναρτήσεις από Σελίδες.”, ανέφερε εκπρόσωπος του Facebook.

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται στη Σρι Λάνκα, στην Βολιβία, τη Σλοβακία, τη Σερβία, την Γουατεμάλα και την Καμπότζη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δοκιμές ήδη έχουν προκαλέσει πανικό στον χώρο των media, καθώς ήδη αναφέρονται σημαντικές πτώσεις στα νούμερα των sites. Ένας δημοσιογράφος από τη Σλοβακία αναφέρει ότι μερικές ενημερωτικές σελίδες είδαν την απήχησή τους να πέφτει κατακόρυφα σε σχέση με τις ημέρες πριν τα δοκιμαστικά.

Τέτοιες αλλαγές στους αλγόριθμους του Facebook μπορεί να έχουν πολύ σημαντικές επιπτώσεις στον χώρο, ο οποίος ήδη δοκιμάζεται υπό την κυριαρχία του κοινωνικού δικτύου. Παρ’ όλα αυτά, το Facebook έχει αναφέρει πως θέλει να γίνει πιο φιλικό προς τους εκδότες, όπως είναι το νέο συνδρομητικό σύστημα που προωθεί.

Εκπρόσωπος του Facebook ανέφερε πιο πρόσφατα ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα μπορούσαν να το επικοινωνήσουν κάπως καλύτερα και προσπάθησε να καθησυχάσει τον κόσμο αναφέροντας ότι “δεν υπάρχουν σχέδια να επεκτείνουν τις δοκιμές και σε άλλες χώρες με αυτήν ακριβώς τη μορφή.”

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης