Το να γράψεις το τέλειο email έτσι ώστε να τραβήξεις την προσοχή του παραλήπτη δεν είναι εύκολο. Στην εποχή που ζούμε, μη ξεχνάς ότι σχεδόν όλοι οι άνθρωποι έχουν στοίβα με εισερχόμενα emails. Και πολλά από αυτά μένουν φυσικά αναπάντητα.

Το θέμα είναι, τι κινήσεις μπορείς να κάνεις ως αποστολέας, έτσι ώστε να αυξήσεις τις πιθανότητες σου για απάντηση. Ή μάλλον τι λάθη πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις. O CEO της εταιρίας Boomerang και email expert, Alex Moore, παραθέτει τα 3 λάθη που πρέπει να αποφύγεις, αν θέλεις να λάβεις απάντηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μην γράφεις με δύσκολο λεξιλόγιο
Πολλές φορές θέλουμε να εντυπωσιάσουμε την άλλη πλευρά και χρησιμοποιούμε δύσκολες λέξεις και εκφράσεις για να μιλήσουμε για απλά πράγματα. Μεγάλο λάθος. Και πιθανότατα ο παραλήπτης να μην ασχοληθεί περισσότερο.

«Νομίζω ότι αν γράψεις ένα email που χρειάζεται υπερβολική επεξεργασία, ο άλλος απλά θα σκεφτεί: Ω δεν έχω χρόνο για αυτό», τονίζει ο Moore στο CNBC.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλη γραμμή θέματος
Αν η γραμμή θέματος είναι υπερβολικά μεγάλη, οι έρευνες δείχνουν ότι πιθανόν δεν θα λάβεις απάντηση. Από την άλλη, σίγουρα είναι λάθος να την αφήσεις εντελώς κενή. Πρέπει να μεταφέρεις το μήνυμα που θες, όσο πιο σύντομα και ξεκάθαρα. Αν τα καταφέρνεις μέσα σε 4 λέξεις, είναι ίσως το ιδανικό.

Γράφεις σε αδιάφορο τόνο
Σύμφωνα με τον Moore, τα emails που είναι εντελώς ουδέτερα, έχουν χαμηλότερες πιθανότητες απάντησης. Αντίθετα, αυτά που είναι είτε θετικά, είτε αρνητικά, απαντώνται πιο πολύ. Μη φοβάσαι επίσης να βάλεις συναίσθημα ή την άποψη σου μέσα σε ένα email. Βάλε ότι χρειάζεται, έτσι ώστε να μην είναι αδιάφορο.

Πηγή: itspossible.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης