Το Spotify μόλις ανακοίνωσε τα αποτελέσματά του για το προηγούμενο τρίμηνο και τα νέα είναι ιδιαίτερα καλά για την υπηρεσία. Οι ενεργοί χρήστες για το τέταρτο τρίμηνο του 2018 έφτασαν τα 207 εκατομμύρια από τα οποία, οι 96 εκατ. είναι συνδρομητές επί πληρωμή. Συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, η αύξηση είναι της τάξης του 36%, αφού ήταν στα 71 εκατομμύρια και μόνο η περίοδος των εορτών έφερε 11% περισσότερους χρήστες σε ετήσια βάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή του Spotify, Daniel Ek, ο σημαντικότερος λόγος για αυτήν την αύξηση είναι ένα εορταστικό πακέτο που συνδύαζε το έξυπνο ηχείαο, Google Home Mini, με κάθε συνδρομή Spotify Family για την αμερικάνικη αγορά.

Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας έφτασαν το 1,5 δισ. δολάρια, με το 89% αυτών να προέρχεται από τους premium συνδρομητές, ενώ τα υπόλοιπα από διαφημίσεις. Αυτό αποτελεί αύξηση κατά 30% σε ετήσια βάση, ενώ το κέρδος αυξήθηκε κατά 42% (από 282 εκατ. δολάρια σε 399 εκατ. δολάρια).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες είναι από την Ευρώπη (36%), με τη Β. Αμερική (30%) και τη Λατινική Αμερική (22%) να ακολουθούν. Οι 4 στους 10 από τους premium συνδρομητές είναι από την Ευρώπη.

Το Spotify φαίνεται να επενδύει στην επέκταση των podcasts πλέον με διάφορες συμφωνίες, όπως με το δίκτυο Gimlet, αλλά και την πλατφόρμα Anchor. “Εν καιρώ, πάνω από το 20% του περιεχομένου θα είναι μη-μουσικό”, ανέφερε ο Ek.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης