Περίπου εδώ και έναν χρόνο ξεκίνησε να είναι διαθέσιμη η νέα εμφάνιση του Facebook στη web μορφή της (facebook.com), ενώ περίπου από τον Μάιο κι έπειτα ενεργοποιήθηκε σε όλους ως προεπιλογή αυτή η μορφή. Οι χρήστες είχαν ως τώρα τη δυνατότητα να επιστρέψουν στην παλιά εμφάνιση της πλατφόρμας, όμως αυτό πολύ σύντομα θα πάψει να ισχύει.

Μια νέα ειδοποίηση έκανε την εμφάνισή της στην πλατφόρμα, που προειδοποιεί τους χρήστες ότι το “Classic Facebook” θα εξαφανιστεί από τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, μόλις τώρα ξεκίνησε να ρωτά τους χρήστες “γιατί” προτιμούν να επιστρέψουν στην παλιά μορφή. Ακόμη λείπουν χαρακτηριστικά από τη νέα μορφή του Facebook και πιθανώς αυτό να δημιουργήσει προβλήματα μέχρι να επανέλθουν όλες οι επιλογές και στη νέα εμφάνιση. Τουλάχιστον οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα πλέον να δηλώσουν για μερικές ημέρες τους λόγους για τους οποίους προτιμούν την παλιά εμφάνιση σε σχέση με την καινούργια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H εταιρεία είχε δηλώσει εξαρχής τα σχέδιά της να εστιάσει περισσότερο στις φορητές συσκευές, όμως πλέον είναι έτοιμη να προωθήσει και τις κατηγορίες “Watch” και “Gaming”.

Όσοι επιθυμούν να επιστρέψουν στο “Classic Facebook” έστω και για λίγες ημέρες ακόμη, μπορούν να το κάνουν πατώντας πάνω δεξιά στο μικρό τρίγωνο που λέει “Λογαριασμός/Account”. Εκεί θα βρουν την επιλογή “Switch to Classic Facebook”. Αυτόματα θα τους δοθεί και η δυνατότητα να δώσουν feedback για την αλλαγή. Η επιλογή αυτή θα εξαφανιστεί από τον Σεπτέμβρη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης