Η Viber στην Ελλάδα - Public Accounts και επιχειρησιακές λύσεις

Η Viber στην Ελλάδα - Public Accounts και επιχειρησιακές λύσεις
Ρεπορτάζ-Συνέντευξη: Παύλος Κρούστης

Η πασίγνωστη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, Viber, ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια ως υπηρεσία δωρεάν κλήσεων μέσω ίντερνετ. Σήμερα έχει φτάσει σε σημείο που δεν μπορούσαν καν να φανταστούν οι υπεύθυνοι, ενώ πλέον είναι πιο δημοφιλής ως υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων. Η Viber αυτήν τη στιγμή έχει πάνω από 3 εκατ. χρήστες μόνο στην Ελλάδα, αριθμός που εντυπωσιάζει, αφού βρίσκεται στο 75% όλων των smartphones!

Ο Atanas Raykov (Viber) και ο Απόστολος Ζερβός της Akazoo

Η εφαρμογή σε Android και iOS είναι μέσα στις δέκα δημοφιλέστερες και από τις πιο «ενεργές» όσον αφορά τη χρήση από την απαρχή των smartphones. Πλέον «κονταροχτυπιέται» με θηρία του χώρου, όπως η Facebook με το Messenger και το WhatsApp, ενώ μάλιστα στην κεντρική-ανατολική Ευρώπη (περιοχή που συμπεριλαμβάνει και την Ελλάδα), το Viber είναι πιο δημοφιλές από την άμεσα ανταγωνιστική εφαρμογή, WhatsApp.

Η Viber αυτήν τη στιγμή έχει πάνω από 3 εκατ. χρήστες μόνο στην Ελλάδα, αριθμός που εντυπωσιάζει, αφού βρίσκεται στο 75% όλων των smartphones!Η Viber όμως θέλησε να ανέβει ακόμα πιο ψηλά και να προσφέρει καινοτομίες, βοηθώντας και τις επιχειρήσεις. Η αρχή αυτών γίνεται με τα Public Accounts. Πρόκειται για λογαριασμούς στο Viber, που μπορούν να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι, διατηρώντας επαφή με την αγαπημένη τους brand, σελίδα ή κάποιο γνωστό γκρουπ, ώστε λαμβάνουν ενημερώσεις και να μη χάνουν τίποτα. Σκεφθείτε μια λειτουργία παρόμοια με αυτή των Facebook pages, όμως με πολύ πιο άμεση λειτουργία: όσοι χρήστες ακολουθούν τον Public Account σας, λαμβάνουν (όλοι) ειδοποίηση όταν κάνετε κάποια ανάρτηση. 



Οι λύσεις της Viber δεν σταματούν εκεί. Ανάμεσα σε πολλά άλλα, όπως διαφημίσεις, δημόσια chat, κ.λπ., σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε μαζί με την ομάδα της Viber sponsored περιεχόμενο, όπως δικά σας προσωποποιημένα αυτοκόλλητα, τα οποία θα μπορούν να κατεβάσουν και να στέλνουν όλοι οι χρήστες Viber, ενώ η μεγαλύτερη καινοτομία έγκειται στη χρήση chatbots. Ήδη μπορείτε να παραγγείλετε πίτσα ή να βρείτε το σκορ για τον αγώνα της αγαπημένης σας ομάδας και άλλα πολλά. Όλα αυτά και άλλα πολλά, χωρίς καν να βγείτε από την εφαρμογή.

Το zougla.gr βρέθηκε στην ενημερωτική εκδήλωση της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηνών, όπου είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για όλα τα παραπάνω με τον Atanas Raykov, Διευθυντή, Business Development CIS & CEE, της Viber. 

Συνέντευξη του Atanas Raykov (Viber) στο zougla.gr:


Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της εταιρείας:

Η Viber Παρουσιάζει στην Ελλάδα τις Πρωτοποριακές Λύσεις που προσφέρει για επιχειρήσεις

Στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων παρουσίασαν επιτυχημένα παραδείγματα αλληλεπίδρασης με τους χρήστες στα πλαίσια του «οικοσυστήματος» που προσφέρει η κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας

Το Viber, μια από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων με περισσότερους από 800 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει εξελιχθεί σε μια πολυεπίπεδη και δυναμική πλατφόρμα που καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες των δυναμικά αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων στη σύγχρονη ελληνική αγορά. Έχοντας ήδη παγιωθεί από τους χρήστες, ως η αγαπημένη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στη χώρα, η Viber έκανε ένα σημαντικό βήμα μπροστά, παρουσιάζοντας τα νέα της εργαλεία για επιχειρήσεις σε στελέχη καινοτόμων ελληνικών επιχειρήσεων που επιθυμούν να υιοθετήσουν τις τελευταίες πρακτικές στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Σε εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον εκθεσιακό χώρο «Innovathens - Kόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων», η Viber παρουσίασε με επιτυχία το ολοκληρωμένο ψηφιακό «οικοσύστημα» της τόσο για φορητές συσκευές, όσο και για υπολογιστές: από την έξυπνη χρήση της τελευταίας έκδοσης των δημοφιλέστερων εργαλείων επικοινωνίας που διαθέτει, όπως τα Viber Stickers (που πλέον διατίθενται με animation ή rich media), τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής, την προβολή του περιεχομένου των Δημόσιων Συνομιλιών, την ποικίλη χρήση των Δημόσιων Λογαριασμών Viber και τα ενσωματωμένα bots συνομιλιών, μέχρι και τα ενσωματωμένα σε αυτήν εργαλεία E-commerce.

Konstantin Konstadinov (Sales Manager CEE, Viber) / Daniela Ivanova (Partnerships Manager CEE, Viber) (δεξιά) / Zarena Kancheva Marketing και PR Manager CEE (αριστερά)

Προκειμένου να επιδείξουν τον τρόπο με τον οποίο οι νέες φιλικές προς τις επιχειρήσεις λειτουργίες της Viber άλλαξαν τον χάρτη του ελληνικού «ψηφιακού οικοσυστήματος», επιλεγμένες πρωτοποριακές στον χώρο της τεχνολογίας εταιρείες στην Ελλάδα παρουσίασαν τις (εντός της εφαρμογής – in-app) Viber λύσεις τους σε στελέχη επιχειρήσεων, εκπροσώπους του Τύπου και ειδικούς στον τομέα της Πληροφορικής που συμμετείχαν στην εκδήλωση. Ειδικότερα, τους Δημόσιους Λογαριασμούς και τις Bot εφαρμογές τους στη Viber παρουσίασαν οι εταιρείες: KAE Παναθηναϊκός Superfoods, Pizza Fan, Akazoo, καθώς και οι εταιρείες Πληροφορικής Connecto και Infolysis, αποδεικνύοντας ότι η έγκαιρη υιοθέτηση λύσεων τεχνολογίας αιχμής μέσα από το Viber μπορεί να αποφέρει ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις.

«Ως πρωτοπόροι στο χώρο ανταλλαγής μηνυμάτων εστιάζουμε πάντα στην προώθηση πελατοκεντρικών καινοτομιών στην αγορά. Οι νέες λειτουργίες και υπηρεσίες του Viber δίνουν τη δυνατότητα στα brands να διευρύνουν την επικοινωνία τους με έναν τρόπο γρήγορο, ασφαλή, πλούσιο σε περιεχόμενο, διαδραστικό και φιλικό προς τον χρήστη. Τα σημαντικά αποτελέσματα που έχουμε ήδη πετύχει σε συνεργασία με εξελισσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέρουν σε αυτές σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά που δραστηριοποιούνται», δήλωσε ο κ. Atanas Raykov, Διευθυντής, Business Development CIS & CEE, της Viber.

Αtanas Raykov / Απόστολος Τσολακίδης (Marketing Manager Pizza Fan)

«Ως βασική λειτουργία αυτού του συστήματος για επιχειρήσεις, η Viber παρουσίασε την τεχνολογία των Chat Bots που ενσωματώνεται στην πλατφόρμα των Δημόσιων Λογαριασμών της – ένα ψηφιακό αυτοματοποιημένο εργαλείο επικοινωνίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών και τους προσφέρει τη δυνατότητα να αναζητούν πληροφορίες ή να πραγματοποιούν παραγγελίες, να διασκεδάζουν, ακόμα και να συμμετέχουν ενεργά σε δημόσιους διαγωνισμούς και ενέργειες μάρκετινγκ μέσα από την εφαρμογή του Viber. Σε συνδυασμό με τα εργαλεία αύξησης κοινού, όπως τα sticker packs και οι στοχευμένες διαφημίσεις μετά το τέλος μιας Viber κλήσης, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», δήλωσε στο τέλος της ομιλίας του ο κ. Raykov.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017, 20:13