Το παράδειγμα του Δημήτρη, ενός οδηγού ταξί και πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες έχουν αλλάξει την καθημερινότητά του στη δουλειά
 

Ποιος σας είπε ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες και ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός αφορούν μόνο εργαζόμενους σε μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και developers, εργαζόμενους σε startups και εταιρείες digital marketing ή άλλα επαγγέλματα των τελευταίων ετών; Η καθημερινότητα ακόμη και ενός ελεύθερου επαγγελματία στη δουλειά έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, καθώς και επαγγέλματα που δεν σχετίζονται με παραμονή στο γραφείο και εργασία από υπολογιστή έχουν αλλάξει εντελώς με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Έχετε αναρωτηθεί, αλήθεια, πόσο διαφορετική είναι (ή μπορεί να γίνει) μία μέρα στη δουλειά για έναν οδηγό ταξί εν έτει 2021, σε σχέση με πριν από μερικά χρόνια;
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το παράδειγμα του Δημήτρη
 

Ο Δημήτρης είναι ένας οδηγός και ιδιοκτήτης ταξί που λατρεύει κάθε νέο gadget που έρχεται στην κατοχή του και, φυσικά, τα χρησιμοποιεί και στη δουλειά του. Εδώ και χρόνια, χρησιμοποιεί ένα tablet που έχει αγοράσει για GPS και έχει κατεβάσει σχετικά apps πλοήγησης, ώστε να ολοκληρώνει ακόμη και τις πιο μακρινές και άγνωστες για εκείνον διαδρομές στην πόλη χωρίς προβλήματα, αλλά και να αποφεύγει την κίνηση του κέντρου και απρόβλεπτες συνθήκες, όπως πορείες και κλειστούς δρόμους. Διαθέτει ακόμη συσκευή Wi-Fi στο ταξί του, ώστε να μπορούν οι πελάτες του να συνδέονται στο Internet κατά τη διάρκεια της διαδρομής ως μία έξτρα υπηρεσία που τους προσφέρει για να περνούν ευχάριστα την ώρα τους στο ταξί. Έχει στο αυτοκίνητο powerbank 20.000mAh, ώστε να μην ξεμένει ποτέ από ενέργεια στο κινητό του αλλά και στα gadgets που έχει μαζί του και αποτελούν πραγματικά εργαλεία για τη δουλειά του. Επιπλέον, επικοινωνεί με συναδέλφους και φίλους, αλλά και την οικογένειά του, μέσω social media, ενώ έχει τις δικές του σελίδες σε Facebook και Instagram ως επαγγελματίας, και λογαριασμό Viber και Whatsapp ώστε να επικοινωνούν μαζί του οι πιο σταθεροί του πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, έχει εγγραφεί, φυσικά, σε εφαρμογές κλήσης ταξί, ώστε να μπορεί να βρίσκει πελάτες και μέσω Διαδικτύου, ενώ έχει ψηφιακό ταξίμετρο, ώστε να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του ακόμη και πρόσθετες υπηρεσίες, αλλά και να έχει στο τέλος της ημέρας μία πλήρη εικόνα για τα έσοδα και τις διαδρομές του. Και όσο για τα επόμενα σχέδιά του, περιλαμβάνουν την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, καθώς θέλει να εκμεταλλευτεί τις επιδοτήσεις που υπάρχουν για ένα πιο «πράσινο» μέλλον και για να βάλει και αυτός το λιθαράκι του στην επίτευξη των κλιματικών στόχων.
 

Mobile και στις τραπεζικές συναλλαγές
 

Ο Δημήτρης, φυσικά, αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες και για τις τραπεζικές του συναλλαγές. Χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια το e-Βanking, αλλά και το m- Banking, και διαχειρίζεται ό,τι αφορά τα οικονομικά του ως ελεύθερος επαγγελματίας, ακόμη και τις ώρες που βρίσκεται σε βάρδια. Πραγματοποιεί όλες τις συναλλαγές του online, χωρίς να χρειάζεται να χάνει χρόνο για να επισκεφθεί την τράπεζα που συνεργάζεται και γνωρίζει ακριβώς τα οικονομικά του στοιχεία κάθε στιγμή της ημέρας. Παρακολουθεί τα κεφάλαιά του, ενημερώνεται για τις κινήσεις των καρτών και των λογαριασμών του, παρακολουθεί το δάνειο που έχει, καθώς και άλλα στοιχεία, όπως η λήξη της ασφαλιστικής του ενημερότητας από το κινητό του. Μπορεί ακόμη να εξοφλεί συνεργάτες, λογαριασμούς και δάνεια online και να κανονίζει τη μισθοδοσία των οδηγών που έχει στο ταξί για τις ώρες που δεν κάνει ο ίδιος βάρδια.
 

Η ώρα του Smart POS
 

Η νέα προσθήκη του Δημήτρη στις εφαρμογές που χρησιμοποιεί είναι, ωστόσο, το Smart POS. Πρόκειται για μία καινούρια υπηρεσία της Eurobank που, ουσιαστικά, επιτρέπει σε επιχειρήσεις-πελάτες της να μετατρέπουν το Android κινητό τους σε POS. Μέσω της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας tap to phone η τράπεζα φέρνει έναν σύγχρονο τρόπο πληρωμής ανέπαφων συναλλαγών χωρίς κόστος (μόνο με την προβλεπόμενη προμήθεια εκκαθάρισης των συναλλαγών), εγκαινιάζοντας κυριολεκτικά μία νέα εποχή στις συναλλαγές μέσω POS.

Η υπηρεσία Smart POS είναι δωρεάν και παρέχει σε όσους τη χρησιμοποιήσουν, μέσω της εφαρμογής Merchant Portal, αυτονομία στη διαχείριση του Smart POS προσαρμοσμένη στις δικές τους ανάγκες, ενώ είναι σημαντικό ότι δεν απαιτείται επένδυση για την αγορά νέου εξοπλισμού. Έχει λάβει πιστοποίηση από τη Visa και τη MasterCard, ενώ δεν αποθηκεύει τα δεδομένα των καρτών των πελατών.
 

Σε τρία απλά βήματα, ο Δημήτρης και κάθε άλλος επαγγελματίας που χρησιμοποιεί την υπηρεσία δέχεται πληρωμές με κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι εύκολα και γρήγορα μέσα από την εφαρμογή, ενώ υπάρχει δυνατότητα αποδοχής όλων των ποσών και όλων των καρτών άλλων τραπεζών. Παράλληλα, το διαχειριστικό εργαλείο επιτρέπει τη σύνδεση απεριόριστων χρηστών μίας επιχείρησης και με διαφορετικά κινητά τηλέφωνα.
 

Άλλοι ενδεικτικοί κλάδοι που μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία, πέρα από ταξί, είναι εστιατόρια-cafe, κάθε είδους υπηρεσίες delivery και ταχυμεταφορών, καθώς και ασφαλιστικές εταιρείες.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης