Λευτέρης Ξυκομηνός

Η «αρένα» των συσκευών Virtual Reality έχει αρχίσει να φουντώνει σιγά-σιγά, καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιθυμούν να εισέλθουν στην νεο-συσταθείσα αγορά. Λογικό άλλωστε, διότι η αναγέννηση της Εικονικής Πραγματικότητας μέλλεται να αλλάξει άρδην την βιομηχανία της ψυχαγωγίας (gaming, ταινίες κλπ), όπως και άλλους τομείς (στρατός, ιατρική, εκπαίδευση κ.α.), χάρη στον καινοτομικό τρόπου που «εισάγει» τον χρήστη στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η AOC, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως στον κλάδο των οθονών, παρουσίασε την πρώτη της οθόνη κεφαλής Εικονικής Πραγματικότητας (Head Mounted Display – HMD) στην έκθεση Gamescom που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία στις 18-21 Αυγούστου 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Εικονική Πραγματικότητα είχε ανακηρυχθεί πριν δυόμιση δεκαετίες ως το επόμενο θαύμα της τεχνολογίας, αλλά πολύ σύντομα αποδείχθηκε ότι δεν ήταν δυνατό να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κοινού, αφού οι τεχνολογικές δυνατότητες της εποχής αποδείχτηκαν ανεπαρκής. Ωστόσο το 2016, όλα τα σημάδια δείχνουν ότι η ανάπτυξή της και η τεχνολογία στην οποία βασίζεται είναι αρκετά ισχυρές ώστε το όνειρο να γίνει πραγματικότητα. Μάλιστα, η Goldman Sachs δήλωσε σε έκθεση που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 2016, ότι η Εικονική Πραγματικότητα «έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια βιομηχανία εκατομμυρίων δολαρίων και πιθανώς να αλλάξει τον κόσμο όπως ακριβώς έκαναν στο παρελθόν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές». Οι δυνατότητες χρήσης της τεχνολογίας αυτής είναι τόσες πολλές όσες και εκείνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των smartphones. Πέραν της προφανούς χρήσης, δηλαδή στη βιομηχανία των videogames, η τεχνολογία αυτή βρίσκει εφαρμογή στους τομείς της ψυχαγωγίας, των live εκδηλώσεων, της εκπαίδευσης, της υγείας, της μηχανικής και ακόμα της λιανικής πώλησης ή της αγοράς ακινήτων. Θέλετε να ρίξετε μια ματιά στο νέο σας σπίτι, εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, από τον καναπέ του παλιού σας διαμερίσματος; Απλά φορέστε τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας και καθίστε αναπαυτικά. Όσο περισσότερο εξελίσσεται η τεχνολογία, τόσο αυξάνονται και οι δυνατότητές της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Για την AOC, η είσοδος στην αγορά HMD είναι το επόμενο φυσικό βήμα», λέει ο Stefan Sommer, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων για τις χώρες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής: «Ως θυγατρική του μεγαλύτερου κατασκευαστή οθονών στον κόσμο, η AOC βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο των εξελίξεων στον τομέα των οθονών, είτε πρόκειται για επιτραπέζιες οθόνες είτε για οθόνες κεφαλής. Είμαι βέβαιος ότι το νέο VR headset είναι μόνο η αρχή μιας συναρπαστικής πορείας και ότι οι πελάτες της AOC μπορούν να αναμένουν ακόμα πιο καθηλωτικά προϊόντα στο κοντινό μέλλον.»
Το ψηφιακό παρόν λοιπόν και όχι το μέλλον, αναμένεται…εικονικό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης