Η AdBlock Plus, μία από τις πιο γνωστές εταιρείες στον χώρο του μπλοκαρίσματος διαφημίσεων που μάλιστα βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της ειδησεογραφίας λόγω της διαμάχης με τη Facebook, προχώρησε σε μια πολύ αμφιλεγόμενη κίνηση που σε διαφορετική χρονική περίοδο θα νομίζαμε ότι πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στον χώρο της διαφήμισης λανσάροντας τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα «Acceptable Ads Platform», που θα επιτρέπει στις ιστοσελίδες και τους διαφημιστές να κάνουν ορατές τις διαφημίσεις τους ακόμη και σε web browsers που έχουν ενεργοποιημένο το AdBlock!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να χρυσώσει το χάπι, η AdBlock Plus επιμένει ότι δεν θα πουλά διαφημίσεις μέσα από την πλατφόρμα της (απλά θα κρατά μερίδιο 30%), αλλά θα τη χρησιμοποιεί για να εγκρίνει ποιες από αυτές θα εμφανίζονται στους web browsers και σε ποιες περιοχές, ενώ υπόσχεται ότι ο τελικός χρήστης θα μπορεί να τις απενεργοποιεί πλήρως και αυτές.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολύ σύντομα όσοι χρησιμοποιούν τη λειτουργία AdBlock θα βλέπουν ούτως ή άλλως διαφημίσεις στον web browser, με τη διαφορά ότι πρώτα θα έχουν εγκριθεί από την AdBlock Plus.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: Techgear.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης