Η TeamViewer, ο κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος ασφαλών λύσεων απομακρυσμένης σύνδεσης, ανακοίνωσε σήμερα την ολοκληρωμένη ενημέρωση του  TeamViewer Tensor. Εκτός από το πρόγραμμα Mobile Software Development Kit (SDK) που ανακοινώθηκε πρόσφατα, το TeamViewer Tensor τώρα προσφέρει ταυτόχρονη περιήγηση και υποσητηρίζει τις ανάγκες μεγάλων εταιριών και οργανισμών.
 

Η τρέχουσα ενημέρωση του TeamViewer Tensor προσφέρει πολύ βελτιωμένες δυνατότητες για ασφαλή και καινοτόμο αλληλεπίδραση πελατών μέσω Mobile SDK και ταυτόχρονη περιήγηση με μια ενσωματωμένη λειτουργία συνομιλίας. Επιπλέον, το Tensor υποστηρίζει μεγάλες εταιρείες σε ό, τι αφορά την πολυ-μίσθωση και την απομακρυσμένη εργασία. Αυτό περιλαμβάνει μια λειτουργία οθόνης ασφαλείας για την απομακρυσμένη ελεγχόμενη συσκευή, βελτιωμένους κανονισμούς πρόσβασης υπό όρους και ολοκληρωμένες αναφορές και ελέγχους για εύκολο χειρισμό των κανονισμών συμμόρφωσης. Η λύση επαυξημένης πραγματικότητας, TeamViewer Pilot, ενσωματώθηκε επίσης στην πλατφόρμα Tensor, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν  να υποστηρίζονται σε περίπτωση hardware προβλημάτων όπου και εάν βρίσκονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Οι εφαρμογές και οι ιστότοποι για κινητά ήταν ανέκαθεν σημαντικά κανάλια για την αλληλεπίδραση των πελατών μας με τους πελάτες ή συνεργάτες τους, και ίσως ακόμη περισσότερο από τότε που το COVID-19 απαιτεί λιγότερη προσωπική αλληλεπίδραση”, λέει ο Alexander Post, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της TeamViewer. Η υποστήριξη σε μια εφαρμογή ή κατά την επίσκεψη σε έναν ιστότοπο είναι ένα ευαίσθητο ζήτημα όσον αφορά το απόρρητο. Είμαστε ευτυχείς που με το Mobile SDK και τη λειτουργία συν-περιήγησης μπορούμε να προσφέρουμε καινοτόμες και συμβατές με το GDPR δυνατότητες. Οι εταιρικοί πελάτες μας αντιμετωπίζουν επίσης την πρόκληση δημιουργώντας εξαιρετικά διαθέσιμες, ασφαλείς και οικονομικά αποδοτικές λύσεις απομακρυσμένης εργασίας. Συνεπώς, επεκτείνουμε συνεχώς τις ειδικές λειτουργίες για εργασία ακόμα και από το σπίτι δίνοντας μεγάλη έμφαση στο θέμα της ασφάλειας. “

Το  TeamViewer Tensor τώρα προσφέρει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Co-browsing
Με αυτήν τη λύση, οι εταιρείες μπορούν να υποστηρίξουν τους επισκέπτες του site  τους σε τεχνικά θέματα και ερωτήματα περιεχομένου ή, για παράδειγμα, στη διαδικασία αγοράς επιτρέποντας σε έναν υπάλληλο να παρέχει υποστήριξη κατόπιν αιτήματος μέσω κοινής χρήσης οθόνης που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης. Αυτό είναι χρήσιμο, για παράδειγμα, εάν το chatbot που είναι ενσωματωμένο στο σύστημα δεν μπορεί να βοηθήσει και οι επισκέπτες του ιστότοπου χρειάζονται βοήθεια με την πλοήγηση, συμβουλές σχετικά με την αγορά ή υποστήριξη με τεχνικά προβλήματα. Ο επισκέπτης του site δεν χρειάζεται να εγκαταστήσει τίποτα και τα δεδομένα που μεταφέρονται μπορούν να περιοριστούν εκ των προτέρων από τον πάροχο, ώστε να μην κοινοποιούνται ευαίσθητα δεδομένα όπως κωδικοί πρόσβασης. Ολόκληρη η περίοδος υποστήριξης περιορίζεται πάντα στην μεμονωμένη καρτέλα και ο υπάλληλος υποστήριξης δεν μπορεί να δει ποια sites είναι επίσης ανοιχτά ή εάν εκτελούνται άλλα προγράμματα στον υπολογιστή.

Πολύ-μίσθωση (Μulti-Tenacy)
Το Multi-Tenancy (δυνατότητα πολλαπλών πελατών) επιτρέπει στους πελάτες της TeamViewer να συγχωνεύσουν προηγουμένως ξεχωριστές θυγατρικές ή μεμονωμένα τμήματα εταιρειών σε έναν οργανισμό, διατηρώντας παράλληλα αυστηρό διαχωρισμό του περιεχομένου και των δικαιωμάτων πρόσβασης. Μικρότερες ομάδες διαχειριστών μπορούν επομένως να υποστηρίξουν μια μεγάλη ομάδα χρηστών σε ολόκληρη την ομάδα και, με τη μορφή ενός κεντρικού συστήματος διαχείρισης αδειών, να διαχειρίζονται την άδεια ολόκληρου του οργανισμού και να αξιολογούν περαιτέρω απαιτήσεις χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες αναφορές αδειών. Αυτό καθιστά αμέσως προφανές εάν ένα τμήμα της επιχείρησης χρησιμοποιεί όλες τις διαθέσιμες άδειες. Αυτό μειώνει σημαντικά τις εργατοώρες, εξοικονομεί κόστος και αυξάνει την ασφάλεια.

 

TeamViewer Pilot Integration
Η ενσωμάτωση της λύσης υποστήριξης βάσει επαυξημένης πραγματικότητας TeamViewer Pilot επιτρέπει την εύκολη απομακρυσμένη υποστήριξη μακριά για προβλήματα λογισμικού. Με το TeamViewer Pilot, οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ ενός υπολογιστή και μιας κινητής συσκευής ή μεταξύ δύο smartphone και να ρίξουν μια κοινή ματιά μέσω της κάμερας smartphone επί τόπου για να βοηθήσουν με πολύπλοκα προβλήματα. Και οι δύο συμμετέχοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δείκτες και ελεύθερα σχέδια για να επισημάνουν συγκεκριμένα μέρη για να καθοδηγήσουν τα μεμονωμένα βήματα εργασίας, να μοιραστούν αρχεία, να εισαγάγουν κείμενα και να μιλήσουν μεταξύ τους. Αυτό είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα για δουλειά από το γραφείο, επειδή το γραφείο υποστήριξης πληροφορικής μπορεί να βοηθήσει εξ αποστάσεως.
 

Το TeamViewer Tensor είναι μια πλατφόρμα εταιρικής συνδεσιμότητας SaaS, cloud που μπορεί να αναπτυχθεί γρήγορα και εύκολα σε υποδομές πληροφορικής. Το Tensor κλιμακώνεται για να καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων, παρέχοντας κορυφαία συνδεσιμότητα και εργαλεία υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο χωρίς να απαιτούν δαπανηρές επενδύσεις σε υλικό. Τα χαρακτηριστικά που προστέθηκαν πρόσφατα επιτρέπουν μια νέα διάσταση αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Τον Αύγουστο, το Mobile SDK προσέφερε στους πελάτες του Tensor μια εφαρμογή με λευκή ετικέτα του λογισμικού TeamViewer για καινοτόμο υποστήριξη συμβατή με το GDPR.
 

Για να μάθετε περισσότερα για τα χαρακτηριστικά του TeamViewer Tensor μπείτε εδώ, μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο webinar που θα γίνει στις 18 Νοεμβρίου 2020.  

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης