Η Google φέρνει έναν ελαφρύ επανασχεδιασμό για την “Αναζήτηση” στην έκδοση των κινητών, που διανέμεται αυτές τις ημέρες. Πλέον, όταν ψάχνετε κάτι, στα αποτελέσματα της έρευνάς σας θα βλέπετε το όνομα του ιστότοπου, αλλά και το λογότυπο του site. Αν υπάρχει διαφήμιση για το συγκεκριμένο όρο που ψάξατε, η Google θα το εμφανίζει με τον όρο “διαφήμιση” αντί για το λογότυπο. Ο νέος σχεδιασμός θα επιτρέψει στη Google να ενσωματώσει νέες ενέργειες, όπως τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων για ταινίες (πιθανώς για την αγορά της Αμερικής προς το παρόν) ή την αναπαραγωγή podcasts απ’ ευθείας από τη σελίδα των αποτελεσμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία ελπίζει ότι οι αλλαγές θα βοηθήσουν στην εξακρίβωση της πηγής των πληροφορίων. “Με την πάροδο του χρόνου, ο όγκος και η μορφή των πληροφοριών που διατίθενται στο διαδίκτυο έχουν αλλάξει δραστικά.”, αναφέρει η εταιρεία σε ένα blog post, ενώ συνεχίζει αναφέροντας ότι είναι σημαντική η αλλαγή και στη μορφή των αποτελεσμάτων του Google Search.

Ενώ οι αλλαγές αυτές έρχονται για την έκδοση του Google Search για τα κινητά, είναι πολύ πιθανό να τις δούμε και στα desktops, το οποίο θα ανοίξει τον δρόμο για περισσότερες και δραστικότερες αλλαγές στις υπηρεσίες της Google, όπως υπονόησαν στο πρόσφατο συνέδριο I/O. H εταιρεία ανέφερε ότι θα φέρει “υπολογιστική όραση” και επαυξημένη πραγματικότητα στο Search, ενώ θα αρχίσουμε σιγά σιγά να βλέπουμε 3D φωτογραφίες στα αποτελέσματα.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης