Αψηφώντας όλες τις προβλέψεις που έγιναν από τους οικονομολόγους, το Facebook αποκάλυψε ότι η ανάπτυξή του δεν πρόκειται να σταματήσει σύντομα. Την Τετάρτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 51%, το τέταρτο τρίμηνο του 2016.

Πέρυσι, το Facebook έβαλε μεγάλα στοιχήματα, προωθώντας ζωντανά βίντεο. Φέτος απ’ ότι φαίνεται θα συνεχιστεί η ίδια τακτική. Η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει περισσότερo για να δημιουργήσει μία νέα μηχανή παραγωγής χρημάτων. Ο ίδιος ο Zuckerberg θεωρεί τα βίντεο μεγάλο trend.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόσφατα, η Wall Street Journal ανέφερε ότι το Facebook αναπτύσσει μια εφαρμογή βίντεο για την Apple TV και άλλα πακέτα. Αυτή η φήμη δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, αλλά είναι προφανές ότι το Facebook δεν διστάζει να προωθήσει περαιτέρω τα βίντεο.

Η εταιρεία σύντομα θα πληρώνει όσους φτιάχνουν βίντεο και θα κάνει κατανομή των εσόδων διαφήμισης. Μετά από αυτό, η εταιρεία αναμένεται να βάλει πιο αποφασιστικά τα βίντεο στα News Feed των χρηστών. Το μοντέλο του Facebook θα είναι κοντά στα πρότυπα του YouTube, το οποίο θα επιτρέψει στο κοινωνικό δίκτυο να συγκεντρώσει περισσότερους δημιουργούς βίντεο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία σχεδιάζει να μοιραστεί τα έσοδα από τα βιντεάκια με τους δημιουργούς τους, δελεάζοντάς τους να συνεχίζουν να ανεβάζουν βίντεο. Στο ίδιο μήκος κύματος, το Facebook έχει προσθέσει επίσης μια νέα καρτέλα βίντεο στην εφαρμογή για κινητά.

Φαίνεται ότι το Facebook είναι έτοιμο για να κάνει άλλο ένα μεγάλο άλμα και να απαλλαγεί από την ετικέτα του παραδοσιακού μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Με την αύξηση της παροχής περισσότερων ειδήσεων που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα των χρηστών, έχει ήδη μετατραπεί σε μια εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης, κάτι που θα ενισχυθεί περαιτέρω με τη βοήθεια των βίντεο.

Πηγή: secnews.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης