Είναι γνωστό ότι το Facebook (αλλά και το YouTube), προωθούν όλο και περισσότερο το live βίντεο. Δεν είναι τυχαίο, ότι στο FB newsfeed σας εμφανίζονται πολύ συχνά τα live βίντεο που κάνουν άλλοι. Ενώ σε αρκετές περιπτώσεις σας έρχονται και ειδοποιήσεις, όταν ξεκινά μια ζωντανή μετάδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα εδώ είναι το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτό το εργαλείο με business τρόπο. Ο marketer και επιχειρηματίας, Neil Patel, χρησιμοποιεί το live βίντεο. Και παραθέτει 3 tips, έτσι ώστε να το αξιοποιήσετε και εσείς με σωστό και επιχειρηματικό τρόπο.

Όπως λέει, υπάρχουν 3 βασικά βήματα. Καταρχήν πρέπει να προσφέρετε κάποια γνώση σε αυτόν που βλέπει. Για παράδειγμα, μπορείτε να του δείχνετε tips για το marketing ή τις νέες τεχνολογίες. Στη συνέχεια, προσφέρετε μερικά «δώρα» για όσους παρακολουθούν. Το μόνο που θα έχουν να κάνουν οι ακόλουθοί σας, είναι να μπουν στο site σας (και αυτό είναι σημαντικό). Τέλος, μόλις ολοκληρώσετε το live σας, είναι καλό να το κάνετε boost (κυρίως επί πληρωμή), για να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Μέσα από όλη αυτήν τη διαδικασία, θα αναπτύξετε σταδιακά το κοινό σας. Άρα πιθανότατα θα κάνετε περισσότερες πωλήσεις. Άρα θα έχετε μεγαλύτερα έσοδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: itspossible.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης