Τον Ιανουάριο, το Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την αντιμετώπιση των fake news με έρευνα, που θα ρωτά τους αμερικανούς χρήστες για το ποια ενημερωτικά Μέσα θεωρούν αξιόπιστα. Η έρευνα αυτή αποτελείται από δύο απλά μέρη, που ρωτά τους χρήστες αν γνωρίζουν κάποιο Μέσο και πόσο το εμπιστεύονται: καθολικά, πολύ, λίγο, ελάχιστα και καθόλου είναι οι διαθέσιμες απαντήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για μια κίνηση που επικρίθηκε, καθότι υπάρχουν φόβοι για την εκμετάλλευση αυτών των δεδομένων, όμως ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε την προηγούμενη εβδομάδα ότι είχε ήδη ξεκινήσει να κατατάσσει τους εκδοτικούς οργανισμούς βάσει αυτών των ερευνών, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται στο News Feed. Πλέον η εταιρεία δοκιμάζει την ίδια τακτική και στην Ευρώπη.

Το Reuters αναφέρει ότι το Facebook θα ξεκινήσει να παρουσιάζει παρόμοια ερωτηματολόγια σε χρήστες στο Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, αλλά τα αποτελέσματα αυτών των ερωτηματολογίων δεν έχουν επηρεάσει ακόμα κάποια κατάταξη για τους εκδοτικούς οργανισμούς ή το πώς εμφανίζονται αυτοί στο News Feed. Εκπρόσωπος της Facebook ανέφερε στο Reuters αν τελικά προβούν σε χρήση αυτών των δεδομένων, θα υπάρξει επίσημη σχετική ανακοίνωση.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης