Η Google συνηθίζει να βάζει διαφημίσεις σε YouTube video που έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και φυσικά αυτό δεν αρέσει σε κανέναν. Αυτό όμως δεν έχει σημασία, καθώς και το Facebook ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Recode, το Facebook ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει η προβολή διαφημίσεων εν μέσω των video που ανεβαίνουν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Θα είναι δηλαδή κάτι σαν την τηλεόραση, όπου το πρόγραμμα διακόπτεται λόγω διαφημίσεων, αλλά αυτές θα είναι πολύ μικρότερης διάρκειας. Οι διαφημίσεις μπορούν να έχουν διάρκεια έως 20 δευτερόλεπτα και θα πρέπει να υπάρχει χρονική απόσταση τουλάχιστον 2 λεπτών, αν ο δημιουργός του video αποφασίσει να προσθέσει παραπάνω από μία διαφήμιση στο ίδιο video.

Σημειώνεται ότι δικαίωμα στην τοποθέτηση διαφημίσεων έχουν μόνο οι Pages ή τα προφίλ με περισσότερους από 2.000 followers ή όσοι έχουν περισσότερους από 300 θεατές ταυτόχρονα στα Live Videos. Σε ό,τι αφορά τα τελευταία, ο δημιουργός του Live Video επιτρέπεται να πραγματοποιήσει «διάλειμμα για διαφήμιση» αφότου βρεθεί για τουλάχιστον 4 λεπτά στον «αέρα» και στη συνέχεια μπορεί να πραγματοποιήσει νέα διαλείμματα κάθε 5 λεπτά.
 
Όπως αναφέρει το Facebook, το νέο feature είναι ήδη διαθέσιμο, αλλά σε δοκιμαστική φάση. Αυτή τη στιγμή τα video ads δοκιμάζονται με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις ΗΠΑ, όπου ο δημιουργός παίρνει το 55% των εσόδων και το Facebook το 45%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Facebook προσπαθεί να βρει όλο και περισσότερους τρόπους προκειμένου να αξιοποιήσει τον τεράστιο αριθμό χρηστών του βγάζοντας ακόμη περισσότερα κέρδη. Μπορεί για τους χρήστες του Facebook, η νέα προσθήκη να είναι ενοχλητική, όμως για τους δημιουργούς περιεχομένου αποτελεί μια ευκαιρία να κερδίσουν χρήματα.

Πηγή: Techblog.gr / Techgear.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης