Τι είναι το Internet of things (IoT)
Η φιλοσοφία του internet of things είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε χώρο, για οποιοδήποτε αντικείμενο υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και συλλέγει δεδομένα μέσω αισθητήρων, όπου επικοινωνούν σε ένα δίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διαγωνισμός: THE 2017 HILTI INTRNET OF THINGS COMPETITION
Κάθε χρόνο η HILTI διοργανώνει ένα διαγωνισμό πληροφορικής (Information Technology) όπου συμμετέχουν φοιτητές και απόφοιτοι από όλο τον κόσμο. Φέτος ο διαγωνισμός είχε σαν θέμα την αξιοποίηση της τεχνολογίας IoT, με σκοπό να βελτιώσει τη ψηφιακή εμπειρία των πελατών της.
Στο διαγωνισμό υπήρξαν:
  

  • 105 εγγραφές ομάδων 
  • 57 συμμετοχές (31 Δεκεμβρίου τελική ημερομηνία υποβολής γραπτού σχεδίου )
  • 20 ομάδες προκρίθηκαν (16 Ιανουαρίου ημιτελικοί)
  • 8 ομάδες στο τελικό

Ο τελικός πραγματοποιήθηκε στις 13 με 16 Μαρτίου, στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στη Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία.

Η ομάδα «Hack of Things» ή «HoT»
Περνώντας από την προκριματική φάση των γραπτών σχεδίων (50 ομάδες), η «HoT» κατάφερε να περάσει στον ημιτελικό των 20 ομάδων και μετά από συνέντευξη,προκρίθηκε στις 8 ομάδες του τελικού. Κατά τη διάρκεια του τελικού πέρασαν στην επόμενη φάση, τρεις ομάδες, οι οποίες ύστερα από επιπλέον αξιολόγηση συμπεριλαμβανομένης και της «HoT», έλαβαν τη δεύτερη θέση στο διαγωνισμό. Η ομάδα «Hack of Things» ήταν η μοναδική από την Ελλάδα και μία από τις 2 Ευρωπαϊκές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρότασή περιλαμβάνει ένα τρυπάνι κατεδαφίσεων που θα μπορεί να αναγνωρίζει τι υλικά τρυπάει με πολλαπλά οφέλη για την εταιρία και τον καταναλωτή. Πιο αναλυτικά προστέθηκαν τέσσερις αισθητήρες στο τρυπάνι, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα κατά τη χρήση του από τον καταναλωτή και στη συνέχεια τα μεταβιβάζουν στο τμήμα marketing της εταιρίας, ώστε να τα επεξεργαστεί και να παρέχει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της.

Τα μέλη της ομάδας:

  1. Φόρογλου Γιώργος. Αρχηγός της ομάδας και υπεύθυνος για την ανάλυση των δεδομένων. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016).
  2. Χάτσιος Γιώργος. Υπεύθυνος για το marketing. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016)
  3. Μουταφίδης Κωνσταντίνος. Υπεύθυνος για το marketing. Φοιτητής στο 3ο έτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  4. Λευτέρης Αδαλάκης. Υπεύθυνος για το μηχανολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 4ο έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
  5. Κυριαζίδης Γιώργος. Υπεύθυνος για το ηλεκτρολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 2o έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης