Μεγάλα βήματα από τις επιχειρήσεις στον τομέα του machine learning, ενισχυμένη η ανάγκη των καταναλωτών για τις ψηφιακές συνδρομές, και διατήρηση της κυριαρχίας των smartphones.
Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).

Αναλυτικά σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ανάμεσα στα ευρήματα τα οποία παρουσιάζονται, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας έως το τέλος του 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προβλέψεις επισημαίνουν 5 βασικούς τομείς, οι οποίοι σύμφωνα με τη Deloitte θα αποτελέσουν σημεία κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες.

Ζωντανή μετάδοση στη νέα διαδικτυακή εποχή και ψηφιακά μέσα ενημέρωσης για τα οποία αξίζει κάποιος να πληρώσει

Η έρευνα της Deloitte περιλαμβάνει επίσης έναν μεγάλο αριθμό καταναλωτικών προβλέψεων.
Εκτιμάται πως οι ζωντανές μεταδόσεις και η ζωντανή κάλυψη μεγάλων γεγονότων, θα αποφέρουν περισσότερα από 545 δις δολάρια σε άμεσα έσοδα το 2018. Παρά την ικανότητα των καταναλωτών να παρακολουθούν τα προγράμματα που επιθυμούν μέσω της λειτουργίας on demand, η ζωντανή μετάδοση προγραμμάτων συνεχίζει να ακμάζει και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, η μετάδοση του ζωντανού περιεχομένου έχει γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα από την ψηφιακή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη διάθεση των καταναλωτών για το ψηφιακό περιεχόμενο, η Deloitte προβλέπει πως έως το τέλος του 2018 το 50% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο ψηφιακές συνδρομές, ενώ έως το 2020 ο μέσος όρος των ψηφιακών συνδρομών θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις ανά ενήλικα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης