Σύμφωνα με το Forbes, τα 100 brands με τη μεγαλύτερη αξία φτάνουν τα 2,15 τρις δολάρια. Από αυτά τα 100 brands, τα 20 είναι τεχνολογικά, τα οποία φτάνουν αθροιστικά σε αξία τα 872,6 εκατ. δολάρια. Στην πρώτη δεκάδα βλέπουμε 6 brands της τεχνολογίας, ενώ στην πρώτη πεντάδα, όλα τα brands είναι τεχνολογικά.

Δείτε παρακάτω το infographic:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και εδώ δείτε τη λίστα με τα 10 πρώτα brands:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Apple παραμένει το brand με τη μεγαλύτερη αξία, φτάνοντας φέτος τα 182,8 δισ. δολάρια, με τις υπόλοιπες 4 τεχνολογικές brands της πεντάδας να αυξάνουν σημαντικά την αξία τους επίσης: Google (+30%), Microsoft (+21%), Facebook (+29%) και Amazon (31%).

H προβολή των τεχνολογικών brands τα τελευταία 10 χρόνια σίγουρα έχει παίξει ρόλο σε αυτήν την κατάταξη για την αναγνωρισιμότητα, ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί τα brands της κατηγορίας, αλλά και το συνολικό brand value.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης