Σημαντική αύξηση σημειώθηκε στις παγκόσμιες πωλήσεις των wearables κατά το 2ο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την IDC. Οι αναλυτές της πιστεύουν ότι αυτό οφείλεται στην πανδημία, η οποία οδήγησε του καταναλωτές να αγοράσουν 14% περισσότερα wearables σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Συνολικά, οι πωλήσεις των wearables έφτασαν τα 86,2 εκατ. για την περίοδο Απρίλιος-Ιούνιος 2020, με τα ασύρματα ακουστικά (hearables) να αποτελούν το 60% του συνόλου, σημειώνοντας αύξηση κατά 32,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο David Myhrer της IDC ανέφερε ότι τα ασύρματα ακουστικά είχαν “πολύ ισχυρότερη και ευρύτερη ζήτηση σε σχέση με τα smartwatches και τα fitness trackers”. Αυτές οι δύο κατηγορίες σημείωσαν μείωση κατά 4,4% και έφτασαν τα 33,7 εκατ. σε πωλήσεις.

Παγκοσμίως, πολλοί οργανισμοί έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν wearables για την καταπολέμηση της πανδημίας, εντοπίζοντας συμπτώματα και λαμβάνοντας ενημερώσεις για την κοινωνική αποστασιοποίηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Apple παρέμεινε πρώτη στην κατηγορία των wearables με 29,4 εκατ. μονάδες, η Huawei ήρθε δεύτερη με 11 εκατ. και η Xiaomi τρίτη με 10,1 εκατ. σε πωλήσεις τεμαχίων.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης