To Netflix ξεκίνησε τη δοκιμή μιας νέας καρτέλας feed (ροής) αλά Instagram, που θα προβάλει trailers και φωτογραφίες για επερχόμενα σόου. Η νέα κατηγορία ονομάζεται “Extras” και, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Δοκιμάζουμε μια ροή από “video extras” στην εφαρμογή για κινητά για να βοηθήσουμε τους fans μας να δεθούν περισσότερο με τίτλους που αγαπούν, αλλά και να βρουν νέο υλικό να παρακολουθήσουν. Αυτές οι δοκιμές διαφέρουν ανά περιοχή και χρόνο διεξαγωγής και μπορεί να μην αλλάξουν κάτι τελικά.”

Οι χρήστες που δοκιμάζουν τη νέα λειτουργία μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτή μέσω ενός κουμπιού και δεν φαίνεται να έχει αντικατασταθεί κάποια άλλη λειτουργία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τα βίντεο στη ροή παίζουν αυτόματα, χωρίς ήχο, ενώ οι συλλογές φωτογραφιών μπορούν να προβληθούν σε σειρά με οριζόντιο scrolling. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το υλικό που θα βρείτε δεν προβάλλεται πουθενά αλλού εντός της εφαρμογής.

Η ροή δίνει έμφαση στην κοινοποίηση των προτάσεών σας μέσω των social media, αλλά και στο χτίσιμο λίστας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Netflix εμπνέεται από το Instragram και το Snapchat, καθώς πέρυσι εισήγαγε τα κάθετα video previews, όπως φαίνονται τα stories του Instagram.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης