Σύμφωνα με αναφορές, τα έξυπνα ηχεία πλέον βρίσκονται στα σπίτια 39 εκατ. αμερικανών καταναλωτών, ξεπερνώντας το ποσοστό διείσδυσης των smartphones και των tablets.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας στους έξι αμερικανούς ενηλίκους (περίπου 39 εκατ.) είναι κάτοχοι πλέον κάποιου έξυπνου ηχείου, σύμφωνα με έρευνα του NPR και του Edison Research. Η αναφορά αυτή αναφέρει ότι ο ρυθμός αύξησης των κατόχων έξυπνων ηχείων ξεπερνά αυτόν των smartphones και των tablets. Οι χρήστες περνούν χρόνο χρησιμοποιώντας τα έξυπνα ηχεία για να ανακαλύψουν νεά εστιατόρια και επιχειρήσεις, να παίξουν παιχνίδια, να ορίσουν ξυπνητήρια, να ελέγξουν τις έξυπνες συσκευές τους, να στείλουν μηνύματα, να παραγγείλουν φαγητό και να ακούσουν μουσική ή ακουστικά βιβλία. Πάνω από τους μισούς χρήστες, έχουν τη συσκευή τους στο σαλόνι, με δεύτερο δημοφιλέστερο δωμάτιο την κουζίνα (21%) και τρίτο την βασική κρεβατοκάμαρα (19%).

Η έρευνα στην οποία πήραν μέρος περίπου 2000 άτομα βρήκε ότι οι χρήστες έχουν αντικαταστήσει τον χρόνο που σπαταλούν χρησιμοποιώντας άλλες συσκευές, όπως το ραδιόφωνο, το smartphone, την τηλεόραση, το tablet, αλλά και έντυπα, χρησιμοποιώντας το έξυπνο ηχείο. Περισσότεροι από τους μισούς ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν το ηχείο περισσότερο μετά τον πρώτο μήνα από την αγορά τους και περίπου το 66% των χρηστών χρησιμοποιεί το ηχείο για να διασκεδάσουν τους φίλους και τις οικογένειές τους, κυρίως για την αναπαραγωγή μουσικής, αλλά και για να κάνουν ερωτήσεις γενικού ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα την πρόγνωση του καιρού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπρόσθετα, φαίνεται να υπάρχει αλλαγή της τάσης για τον τρόπο που αγοράζουν οι καταναλωτές. Περίπου 30% χρησιμοποιούν το έξυπνο ηχείο για να κάνουν έρευνα αγοράς, ενώ το 22% το χρησιμοποιεί για αγορές. Αυτά περιλαμβάνουν οικιακά είδη, ηλεκτρονικά προϊόντα και καλλυντικά ή φαρμακευτικά προϊόντα. Πολλοί χρήστες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένα έξυπνο ηχείο στο αυτοκίνητό τους, ενώ 65% των χρηστών ανέφεραν ότι δεν θα γυρνούσαν πίσω, στη ζωή χωρίς ένα έξυπνο ηχείο.

Όσον αφορά στα δημοφιλέστερα έξυπνα ηχεία της αγοράς, το 11% διαθέτει το Amazon Alexa, ενώ το 4% έχει το Google Home. To νούμερο το κατόχων έξυπνων ηχείων αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα με περισσότερες εταιρείες, όπως η Samsung, να παίρνουν πλέον μέρος από την πίτα.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης