Ο σχεδιασμός της υπηρεσίας Netflix δεν είχε αλλάξει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Η περιήγηση στις κατηγορίες δεν ήταν ό,τι ευκολότερο, με πολλές επιλογές να πετάγονται χωρίς λόγο μπροστά στον χρήστη. Το Netflix πάντα έχει στο επίκεντρο τον χρήστη ο οποίος δεν θέλει να κάνει browsing και δεν ξέρει τι θέλει να δει, οπότε το Netflix του προτείνει.

Οι συνδρομητές παραπονούνταν για τα μενού από την αρχή και πλέον η εταιρεία αποφάσισε να κάνει κάτι για αυτό. Ολικός επανασχεδιασμός για τις εφαρμογές του Netflix για τις τηλεοράσεις έχει αρχίσει να εμφανίζεται για τους χρήστες σε όλο τον κόσμο, απλοποιώντας το μενού και κάνοντας πιο εύκολη τη διαδικασία εύρεσης περιεχομένου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Το νέο interface αναπτύχθηκε έπειτα από έρευνες για το πώς μπορούμε να κάνουμε πιο εύκολη τη διαδικασία εύρεσης τίτλων σε τηλεοράσεις, όπου η πλοήγηση δεν είναι το ίδιο εύκολη, καθώς περιορίζεται μόλις σε μερικά κουμπιά του τηλεκοντρόλ”, αναφέρει ο Stephen Garcia, director of product innovation της Netflix σε blog post της εταιρείας.

Έχει προστεθεί μια νέα πλαϊνή μπάρα (sidebar) για γρήγορη πρόσβαση σε σειρές, ταινίες και τις λίστες σας, όπου μπορείτε να σώσετε όποιους τίτλους εσείς επιθυμείτε. Υπάρχει ξεχωριστός τομέας με νέο περιεχόμενο, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο περιζήτητα χαρακτηριστικά, ενώ τα trailer πλέον εμφανίζονται στο background σε ολόκληρη την οθόνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα έκδοση της εφαρμογής γίνεται διαθέσιμη σιγά σιγά σε όλο τον κόσμο για κονσόλες, set-top boxes και smart TVs.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης