Αποστολή: Σωτήρης Σκουλούδης 
Εικονολήπτης: Νίκος Χριστοφάκης

Το όραμα μια κοινωνίας που δεν θα χρησιμοποιεί μετρητά για τις αγορές των αγαθών και τις πληρωμές των υπηρεσιών, φέρνει πιο κοντά μια καινοτόμα ηλεκτρονική εφαρμογή, που δοκιμάστηκε ήδη με επιτυχία σε πρόσφατο φεστιβάλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για την Spoftolio App της εταιρείας SpotlightPOS, που διατηρεί περίπτερο στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπου το κοινό ενημερώνεται για τις δυνατότητες που διανοίγονται με αυτή της την ιδέα.

Φορώντας απλά ένα ηλεκτρονικό βραχιολάκι, οι επισκέπτες του ADD Festival που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου στις 2 Ιουνίου στο «Πειραιώς 260», έζησαν την πρώτη ολοκληρωμένη cashless εμπειρία, καθώς δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν το πορτοφόλι τους από την είσοδο μέχρι την έξοδό τους από την εκδήλωση. Από το εισιτήριο, μέχρι το ποτό τους και οποιαδήποτε άλλη κατανάλωση ή αγορά, οι επισκέπτες το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να χρησιμοποιήσουν ανέπαφα το βραχιολάκι τους, το οποίο είχαν «γεμίσει» νωρίτερα είτε με μετρητά σε ειδικούς χώρους, είτε με την κάρτα τους.

«Πρόκειται για ζήτημα ευκολίας και λογικής χρήσης της τεχνολογίας. Το όραμά μας είναι να χρησιμοποιείται ευρύτερα αυτή η εύχρηστη εφαρμογή για όλες τις αγορές, υπηρεσίες και καταναλώσεις», δηλώνει στο zougla.gr η Μαργαρίτα Δόμπα, CMO της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε την παρουσίαση της εφαρμογής:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης