Αισιοδοξία παρά την πτώση 10% στις πωλήσεις smartphone στην Ευρώπη για το Α' τρίμηνο 2022

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 24 Μαΐου 2022, 20:30
Αισιοδοξία παρά την πτώση 10% στις πωλήσεις smartphone στην Ευρώπη για το Α' τρίμηνο 2022

Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, Canalys, οι αποστολές smartphone στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση για το 1ο τρίμηνο του 2022, φτάνοντας τα 41,7 εκατομμύρια τεμάχια.



Η Samsung ξεκίνησε το 2022 στην πρώτη θέση, με μερίδιο αγοράς 35%, καθώς η προσφορά άρχισε να ανακάμπτει για τα μοντέλα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας. Η Apple ήρθε δεύτερη, λόγω της ισχυρής ζήτησης για τα iPhone 13. Η Xiaomi κατέλαβε την τρίτη θέση, χάρη στη νέα της σειρά Redmi Note 11, ενώ η realme και η OPPO συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, πετυχαίνοντας μερίδια αγοράς 5% και 4% αντίστοιχα.



«Το μεγαλύτερο μέρος της πτώσης στην Ευρώπη οφειλόταν στον πολέμο Ρωσίας/Ουκρανίας. Οι αποστολές στις χώρες αυτές μειώθηκαν κατά 31% και 51% αντίστοιχα, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021», δήλωσε ο αναλυτής της Canalys Research, Runar Bjørhovde. «Οι αποστολές στην υπόλοιπη Ευρώπη μειώθηκαν μόνο κατά 3,5% σε ετήσια βάση, δείχνοντας ότι η ζήτηση παραμένει άθικτη. Όμως ο συνεχιζόμενος πόλεμος έχει οδηγήσει τον πληθωρισμό σε επίπεδο ρεκόρ και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών πέφτει. Η πραγματική δοκιμασία για την αγορά των smartphone θα έρθει τα επόμενα δύο τρίμηνα, όταν ο οικονομικός αντίκτυπος του πολέμου θα αρχίσει πραγματικά να γίνεται αισθητός».



«Οι αναδυόμενοι κατασκευαστές επιταχύνουν παρά την αβεβαιότητα», δήλωσε ο αναλυτής της Canalys Research, Ayush Shastry. «Οι περιορισμοί της προσφοράς και η ποικίλη ζήτηση από αγορά σε αγορά έχουν δώσει ευκαιρίες σε νέα brands να εισχωρήσουν και να πάρουν μερίδιο. Η εστίαση της realme και της vivo στα έμμεσα κανάλια λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποφέρει καρπούς. Καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει πολλούς κινδύνους, τόσο από την πλευρά της προσφοράς όσο και από την πλευρά της ζήτησης, η βελτίωση των συνεργασιών συγκεκριμένων καναλιών θα είναι καθοριστικής σημασίας για τους προμηθευτές τα επόμενα τρίμηνα. Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και οι πωλητές έχουν μια μοναδική ευκαιρία να βοηθήσουν στη διαφοροποίηση των προσφορών του καναλιού τους και στη δημιουργία ισχυρότερων μακροπρόθεσμων σχέσεων».


Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 24 Μαΐου 2022, 20:44