Ένας Αυστραλός χρήστης της Samsung κατέθεσε αγωγή κατά της εταιρείας για παραπλανητικές διαφημίσεις. Οι εν λόγω διαφημίσεις απεικόνιζαν χρήστες να κρατούν τηλέφωνα Galaxy και να κολυμπούν σε πισίνες, αλλά και να κάνουν σέρφινγκ σε θάλασσες, κάτι το οποίο οδηγούσε τους θεατές να πιστέψουν ότι μπορούν κάνουν σερφ ή να κολυμπήσουν με τις συσκευές τους ανά χείρας.

Παρά το υλικό που προώθησε η ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας, τα τηλέφωνα της Samsung δεν μπορούν να βυθιστούν σε νερό, εκτός κι αν αυτό είναι γλυκό. Στο επίσημο site αναφέρεται ότι τα κινητά της σειράς Galaxy S10 μπορούν να βυθιστούν σε (γλυκό) νερό, σε βάθος έως και 1,5 μέτρο και για έως και 30 λεπτά. Τα μικρά γράμματα αναφέρουν ότι δεν προτείνεται για χρήση σε παραλία ή σε πισίνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Επιτροπή Καταναλωτή της Αυστραλίας (ACCC) εστίασε στο συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς η αδιαβροχοποίηση ενός κινητού αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα για τους Αυστραλούς καταναλωτές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Η Samsung έδειξε τα τηλέφωνα Galaxy σε καταστάσεις που δεν θα έπρεπε, ώστε να προσελκύσει τους καταναλωτές”, ανέφερε ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Rod Sims. “Οι νόμοι της Αυστραλίας δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παραπλανούν τους καταναλωτές, όσον αφορά τις δυνατότητες των προϊόντων τους.”

Η είδηση αυτή έρχεται σε μια δύσκολη περίοδο για τη Samsung, έπειτα από την παραδοχή του CEO της εταιρείας για το πρόωρο λανσάρισμα του Galaxy Fold, που οδήγησε σε σφάλματα εξαιτίας του σχεδιασμού του. Η εταιρεία επίσης αντιμετωπίζει μια αγωγή στη Γαλλία για τις εργασιακές της συνθήκες, αφού κατηγορείται ότι έχει προσλάβει ανήλικους υπαλλήλους, αλλά και για τις συνθήκες που επικρατούν στα εργοστάσιά της στην Ασία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης