PREY: Mooncrash - DLC Review: Έχει ένα φεγγάρι απόψε

PREY: Mooncrash - DLC Review: Έχει ένα φεγγάρι απόψε
Μπορείτε να διαβάσετε το Review του PREY, πατώντας εδώ.

--

Πληροφορίες

Τίτλος: Prey
Διαθέσιμο σε: PC / PS4 / Xbox One
Δοκιμάστηκε σε: PlayStation 4
Εταιρεία Ανάπτυξης: Arkane Studios
Εκδότρια Εταιρεία: Bethesda Softworks
Είδος: Action-Adventure / First-Person
Ηλικίες: 18+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 11 Ιουνίου 2018



Το 2017, η Bethesda κυκλοφόρησε το Prey, έναν first-person shooter τίτλο που για να φτάσει στη βιβλιοθήκη μας πέρασε πάρα πολλά, αφού μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες, η ανάπτυξή του ξεκίνησε ξανά από το μηδέν, αλλάζοντας ομάδα ανάπτυξης και πλοκή για να γίνει τελικά αυτό που γνωρίζουμε σήμερα. Υπό την ευθύνη της Arkane Studios, γνωστή για τη σειρά Dishonored, το Prey διαμορφώθηκε σε έναν ποιοτικό τίτλο, με πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

Πριν λίγες μέρες, η Bethesda ανέβηκε στη σκηνή της E3 και ανακοίνωσε την άμεση κυκλοφορία του Mooncrash, του expansion που ήρθε για να εμπλουτίσει το Prey με ακόμα περισσότερο περιεχόμενο. Με μερικές μικρές αλλαγές και με όλα όσα αγαπήσαμε στο βασικό παιχνίδι, το Mooncrash είναι σίγουρα ένα πολύ καλό expansion…



H Digital Deluxe Edition του PREY περιλαμβάνει τόσο το βασικό παιχνίδι, όσο και το expansion, MooncrashΑναμενόμενα, το νέο περιεχόμενο συνδέεται άμεσα με την πλοκή της βασικής ιστορίας, αφού στηρίζεται στις αποκαλύψεις που είδαμε από την οπτική του/της Morgan Yu, που σημαίνει ότι δεν προτείνεται να παίξετε το DLC πριν από το main game, λόγω spoilers.

Παρόλα αυτά, το Mooncrash θα σας βάλει στον ρόλο ενός νέου χαρακτήρα, του Peter, ενός χάκερ που αναγκάζεται να ακολουθήσει μια προσομοίωση ξανά και ξανά, μέχρι να μάθει τι συνέβη στη βάση Pytheas, που βρίσκεται στο Φεγγάρι. Μέσα στην προσομοίωση, χειρίζεστε πέντε διαφορετικούς χαρακτήρες, οι οποίοι προσπαθούν να διαφύγουν από τη βάση που είναι γεμάτη με Typhons.



Ο κάθε ένας έχει το δικό του σχέδιο διαφυγής, τις δικές του ικανότητες και αδυναμίες, καθώς και ένα ξεχωριστό story objective για να μάθετε περισσότερα για την ιστορία τους, κάτι που ευτυχώς δίνει περισσότερο βάθος στο σενάριο του expansion, μαζί με τα πανταχού παρόντα emails, έγγραφα και ηχητικά αρχεία, που μαρτυρούν τις τελευταίες στιγμές του άτυχου πληρώματος της βάσης.

Αυτό που κάνει το Mooncrash να ξεχωρίζει από το βασικό story, είναι πως ουσιαστικά είναι ένα νέο mode, με roguelike προσέγγιση, τυχαία δηλαδή δημιουργία νέων περιοχών, τοποθέτηση όπλων, εχθρών, κλπ. Όλοι οι χαρακτήρες ξεκινούν από το ίδιο σημείο, διασχίζοντας τις ίδιες περιοχές, ώστε να φτάσουν στο μέσο της διαφυγής τους. Όμως, κάθε φορά που αρχίζετε την προσομοίωση από την αρχή, είτε επειδή πέθαναν όλοι οι χαρακτήρες, είτε επειδή θέλετε να δοκιμάσετε κάτι νέο, οι εχθροί, οι θέσεις τους, τα όπλα και οι προμήθειες που βρίσκετε, αλλάζουν, κρατώντας σας σε μια μόνιμη εγρήγορση.



Επιπλέον, αν κάποιοι χαρακτήρες χρειαστεί να περάσουν από την ίδια περιοχή (και θα χρειαστεί), τότε πρέπει να διαλέξετε τι θα αφήσετε πίσω για να πάρει ο δεύτερος χαρακτήρας και ποια πλάσματα θα αντιμετωπίσει ποιος. Αν πάρετε όλα τα όπλα με έναν χαρακτήρα, ο δεύτερος θα μείνει ανυπεράσπιστος, ενώ αναλόγως των ικανοτήτων κάθε επιζώντα, κάποια τέρατα είναι πιο εύκολα και κάποια πιο δύσκολα, αναγκάζοντάς σας να "καθαρίσετε" ορισμένες τοποθεσίες, με συγκεκριμένους χαρακτήρες, ώστε να περάσει με ευκολία ο επόμενος. Η στρατηγική σκέψη θα είναι σύμμαχος σας.

Η βασική δομή του gameplay παραμένει ίδια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όπλα, υπερφυσικές δυνάμεις, gadgets ή stealth και όλες οι προσεγγίσεις δουλεύουν πολύ καλά και είναι το ίδιο διασκεδαστικές. Αν πάλι είστε πιο ευθείς στην προσέγγισή σας, τότε θα παρατηρήσετε και μερικές νέες προσθήκες στο οπλοστάσιό σας, όπως τα Gloo Bombs και όχι μόνο. Έπειτα, υπάρχουν και ορισμένες νέες απειλές στο Φεγγάρι, όπως ο επιβλητικός και ταχύτατος Moon shark.



Παρόλα αυτά, όσο διασκεδαστικό και αν ακούγεται το επιθετικό στιλ, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που θα πρέπει να έχετε πάντα υπόψιν σας. Το Mooncrash δεν έχει επίπεδο δυσκολίας, αφού η δυσκολία αυξάνεται σταδιακά, όσο περνάει ο χρόνος και ανεβαίνει το corruption level, μέχρι που στο τέλος σας πετάει έξω από την προσομοίωση, διαγράφοντας την πρόοδό σας. Αυτό σημαίνει ότι έχετε περιορισμένο χρόνο να οδηγήσετε όλους τους χαρακτήρες στην ασφάλεια, κάτι που είναι και ο τελικός σας στόχος.

Η πρόκληση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη χάρις στο υποχρεωτικό survival mode, που σημαίνει ότι οι χαρακτήρες τραυματίζονται και, είτε πρέπει να τους γιατρέψετε, είτε να έχετε μονίμως ένα μειονέκτημα, αναλόγως της πληγής, ενώ τα όπλα φθείρονται σταδιακά, όσο περισσότερο τα χρησιμοποιείτε. Φυσικά, μπορείτε να τα αναβαθμίσετε και να τα επιδιορθώσετε, αλλά για αυτό χρειάζεστε materials (υλικά), τα οποία δεν θα βρείτε πολύ εύκολα.



Όσο ασχολείστε με το expansion όμως, τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα. Σταδιακά θα ξεκλειδώνετε νέες ικανότητες για τους χαρακτήρες, οι οποίες παραμένουν στη διάθεσή σας ακόμα και αν κάνετε reset την προσομοίωση. Επιπλέον, σε διάφορες τοποθεσίες θα βρίσκετε fabrications για να φτιάχνετε τον εξοπλισμό της επιλογής σας ή να τον αγοράζετε με in-game points, πριν μπείτε στην προσομοίωση.

Το Mooncrash προσεγγίζει κάποια πράγματα σωστά και κάποια λάθος. Η roguelike αισθητική είναι ευφυέστατη και δουλεύει εξαιρετικά, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως ο μικρός χάρτης του expansion θα καταντούσε μονότονος μέσα στις πρώτες δέκα διαδρομές, αν δεν άλλαζαν πολλά βασικά στοιχεία γύρω μας.



Το σενάριο δεν παρουσιάζει το ίδιο ενδιαφέρον με την κεντρική ιστορία, όμως παραμένει ποιοτικό και η θέα από το Φεγγάρι είναι μοναδική. Τα survival στοιχειά είναι πιο έντονα από ποτέ και σας αναγκάζουν να διαλέξετε πιο προσεκτικά σε τι μάχες θα εμπλακείτε, χάρις στο survival mode, ενώ το corruption level σάς αναγκάζει να σκεφτείτε υπό πίεση, γεγονός που δεν είναι απαραίτητα καλό, αφού η νέα βάση περιέχει πολλά μυστικά, μονοπάτια και προσεγγίσεις για να ανακαλύψετε, τα οποία δυστυχώς περνάνε απαρατήρητα λόγω της χρονικής πίεσης.

Ανάμεσα σε όλα τα θετικά χαρακτηριστικά που επιστρέφουν, βλέπουμε και την επιστροφή των δυσάρεστων διπλών loading screens, που βάσει της συχνότητας με την οποία εμφανίζονται είναι αρκετά μεγάλα. Παρόλα αυτά, στο σύνολο του, το Mooncrash είναι όλα όσα αγαπήσαμε στο Prey και κάτι παραπάνω, χάρις στην έξυπνη προσέγγιση της Arkane Studios.

Συμπέρασμα

Το Mooncrash δεν είναι ένα απλή «αρπαχτή». Το expansion που δημιούργησε η Arkane Studios είναι αντάξιο του Prey και κάποιες πτυχές του τίτλου έχουν γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσες, χάρις στην εισαγωγή των στοιχείων roguelike και επιβίωσης. Μπορεί οι οθόνες φόρτωσης να κουράζουν και ο χρονικός περιορισμός να μην είναι ευχάριστος, όμως το Mooncrash είναι μια αδιαμφισβήτητα ποιοτική προσθήκη για τη σειρά.

Βαθμολογία:  8/10

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του Review.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2018, 22:13