Του Παύλου Κρούστη

Πληροφορίες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τίτλος: Assassin’s Creed Origins
Πλατφόρμες: PC / PS4 / Xbox One
Δοκιμάστηκε σε: Xbox One X
Εταιρεία Ανάπτυξης: Ubisoft Montreal
Εκδότρια Εταιρεία: Ubisoft
Είδος: Action-Adventure / Action RPG
Ηλικίες: 18+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 27 Οκτωβρίου 2017

Καιρό περιμέναμε για αυτή τη στιγμή. Έφτασε επιτέλους η ώρα που απλώσαμε τα χέρια μας στο πολυαναμενόμενο και πολλά υποσχόμενο δέκατο μέλος της σειράς Assassin’s Creed. Σε μια ειδική παρουσίαση της Ubisoft στο Λονδίνο, είχαμε 4 ώρες (πρακτικά γύρω στις 3) για να δούμε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι από την πιο πρόσφατη έκδοση του παιχνιδιού, η οποία θα μπορούσε να είναι και η τελική. Να αναφέρουμε ότι ο τίτλος δοκιμάστηκε σε Xbox One X και σε οθόνες ανάλυσης 4K.

Δείτε το βίντεο της παρουσίασης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως όλα δείχνουν, η Ubisoft έχει δώσει όλα τα εφόδια στο Ubisoft Montreal studio (με δυναμικό περί τα 3.000 άτομα) για να μας δώσει το καλύτερο παιχνίδι της σειράς ως τώρα. Πώς ακριβώς; Με το να δώσει την απαραίτητη ελευθερία, χρόνο και χρήμα στα κατάλληλα άτομα. Ο Ashraf Ismael και το υπόλοιπο development team του -κατά κοινή ομολογία- ιδιαίτερα επιτυχημένου Assassin’s Creed IV: Black Flag βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του νέου τίτλου, Assassin’s Creed Origins, ενώ η ανάπτυξη του τίτλου ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του Black Flag. Ο Ismael σε εκείνο το παιχνίδι είχε εκτελέσει χρέη creative director, ενώ στο Origins έχει τη θέση του game director. Τα καθήκοντά του; Να επαναπροσδιορίσει τη σειρά.

Αν θέλετε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το Assassin’s Creed Origins, πατήστε εδώ.

Ευτυχώς, η Ubisoft έδωσε ακόμα ένα εφόδιο: χρόνο. Δεν γνωρίζουμε αν επρόκειτο να κυκλοφορήσει πέρυσι ή αν θα βλέπαμε κάποιο άλλο παιχνίδι της σειράς, όμως για πρώτη φορά η Ubisoft από το 2007 δεν κυκλοφόρησε κάποιον τίτλο AC μέσα στο 2016, δίνοντας έτσι μια ανάσα στο κορεσμένο κοινό, αλλά και στους υπαλλήλους της. Φυσικά, έπαιξαν ρόλο και οι απογοητευτικές πωλήσεις του Assassin’s Creed Syndicate, το οποίο προσπάθησε να μαζέψει τα… “σπασμένα” του Unity του 2014. H μετάβαση στη νέα γενιά και στην AnvilNext 2.0 ήταν δύσκολη και αποτέλεσε μάθημα για την εταιρεία. Έτσι, φέτος θα δούμε πού οδηγούν όλα τα γεγονότα που αναφέραμε παραπάνω.

Το Assassin’s Creed Origins έρχεται να επαναπροσδιορίσει τη σειρά με μια σειρά από αλλαγές σε κομβικά σημεία για την ταυτότητά της. Πρώτα απ’ όλα, πλέον έχουμε να κάνουμε με καθαρόαιμο Action RPG τίτλο. Φυσικά, οι purists θα αναφωνήσουν “σιγά!”, κι όμως το νέο AC έρχεται να προσθέσει στοιχεία που έχουμε δει σε άλλα μεγάλα franchises πρόσφατα και να προσαρμοστεί πάνω σε αυτά, παρουσιάζοντας ένα νέο πρόσωπο. Πρώτος διδάξας: The Witcher 3. Το Origins είναι σαφώς επηρεασμένο από τον τίτλο της CD Projekt Red και αυτό μόνο ως θετικό μπορούμε να το δούμε. Αντίστοιχα στοιχεία που είχαμε δει και στο Horizon: Zero Dawn πριν μερικούς μήνες έρχονται να προστεθούν και εδώ με το κυνήγι των quests να βρίσκεται στο επίκεντρο. Ο χαρακτήρας μας πλέον, όπως σε κάθε RPG τίτλο έχει level, το οποίο μεταφράζεται κλασικά στα χαρακτηριστικά του, όπως τη ζημιά που μπορεί να κάνει, ποια όπλα ή εξοπλισμό μπορεί να χρησιμοποιήσει και άλλα, ενώ τα quests και οι εχθροί έχουν πλέον προτεινόμενο level, για να μπορέσετε να ασχοληθείτε μαζί τους. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι το κομμάτι που δοκιμάσαμε ξεκινούσε περίπου 10 ώρες έπειτα από την κανονική αρχή του παιχνιδιού και οι υπεύθυνοι μας πέταξαν σε έναν χάρτη όπου ήμασταν περίπου 2-3 levels παρακάτω από όλα τα quests και τους εχθρούς. Ενώ νομίζαμε ότι θα μπορούσαμε να αντεπεξέλθουμε με άνεση, η αλήθεια είναι ότι είδαμε την οθόνη που μας έλεγε ότι χάναμε τον συγχρονισμό μας (σύμφωνα με το Animus, τη συσκευή που μας μεταφέρει στην αρχαία Αίγυπτο) πολύ περισσότερες φορές απ’ όσες θα περιμέναμε.

Κατά τα γνωστά RPG δεδομένα, τα όπλα σας και ο εξοπλισμός πλέον χωρίζονται σε διάφορες χρωματικές κατηγορίες που υποδηλώνουν την ισχύ τους και τη σπανιότητά τους. Μαζί με το level τους, πλέον τα όπλα έχουν και ειδικά χαρακτηριστικά (τα γνωστά attributes), όπως bleeding effect, fire effect, αλλά και ειδικές ιδιότητες, όπως πχ. κάποιο όπλο να εκτελεί charging επίθεση, χωρίς να χρειάζεται charging. O “χάρτης” επεξήγησης των συγκεκριμένων εφέ ήταν τεράστιος με άπειρους συνδυασμούς και αμέτρητες δυνατότητες. Το RNG στοιχείο υπάρχει και εδώ, καθώς μέσω της εξερεύνησης μπορείτε να βρείτε διαφόρων ειδών όπλα, ενώ υπάρχουν και οι διάφοροι πωλητές και σιδεράδες, που μπορούν να βελτιώσουν το όπλο σας (να σας το μετατρέψουν ώστε να φτάσει το level σας) ή να τα καταστρέψετε για να πάρετε υλικά και χρήματα. Μάλιστα, ένας συνάδελφος αποφάσισε και πούλησε όλο τον εξοπλισμό του σε κάποιο κατάστημα, ώστε να αγοράσει ένα σπάνιο κιβώτιο με μυστηριώδες περιεχόμενο, το οποίο όταν το άνοιξε βρήκε ένα πολύ σπάνιο όπλο. Η χαρά του looter δηλαδή.

Οι κατηγορίες των όπλων είναι αρκετές και δεν γνωρίζουμε αν τις είδαμε όλες. Αρχικά παίξαμε με ασπίδα στο αριστερό χέρι και σπαθί στο δεξί, ενώ στην πορεία είδαμε μεγάλα τσεκούρια και δρεπάνια, βαριά όπλα, αλλά και δύο σπαθιά. Κάθε κατηγορία από αυτές έχει δικές της κινήσεις, δικά της counters, δικά της charging attacks και δικά της super attacks. Τι είναι όλα αυτά; Το Assassin’s Creed είχε δυο κουμπιά πάντα… πατούσες αντεπίθεση και σκότωνες όσους ήθελες. Ξεχάστε τα όλα αυτά. Ακόμα και το Syndicate που έκανε μια φιλόδοξη προσπάθεια να εμφυσήσει λίγη ένταση στις μάχες, δεν κατάφερε πολλά πράγματα. Οι μάχες του Origins όμως είναι μια τελείως διαφορετική υπόθεση.

Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι όταν είχαμε δει για πρώτη φορά τη μάχη σε βίντεο στην E3, η αλήθεια είναι ότι μας είχε ξενίσει κάπως και οι κινήσεις, ειδικότερα τα dodges φαίνονταν κάπως… άγαρμπα. Επίσης φοβόμασταν για το βάθος των μηχανισμών της. Πλέον όμως, έχοντας παίξει αρκετά, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η μάχη του AC Origins είναι η πιο βαθιά που έχουμε δει στο είδος εδώ και καιρό. Οι συνδυασμοί των όπλων, των επιθέσεων και των αντεπιθέσεων σε συνδυασμό με τα πολλαπλά είδη των εχθρών είναι τόσα πολλά, που μόνο για να το συνηθίσετε, θα σας πάρει ώρες. Προσθέστε σε αυτό και το εντελώς ρευστό σύστημα stealth, όπου μπορείτε να αποφύγετε τη μάχη, να κρυφτείτε και να δολοφονήσετε assassin’s style τους εχθρούς σας συν τα βελάκια, καπνούς κλπ. που κουβαλάτε και πάλι ΣΥΝ τα περιβαλλοντικά εφόδια, όπως τα καλάθια με το λάδι, τα οποία μπορείτε για παράδειγμα να τα πετάξετε στους εχθρούς, να βάλετε φωτιά στα βέλη σας και να τους πυρπολήσετε… Οι δυνατότητες είναι πραγματικά αμέτρητες. Η λεπίδα των Assassins πλέον δεν χρησιμοποιείται εντός της μάχης, παρά μόνο σε stealth mode, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν θα είχε και πολύ νόημα. Αυτό που έχει νόημα όμως είναι ότι πλέον ακόμα και οι προσπάθειες για assassinations είναι damage based. Για παράδειγμα, αν ο εχθρός σας είναι 2-3 levels παραπάνω από εσάς και είναι και brute που μπορεί να δεχθεί περισσότερη ζημιά από τους κανονικούς εχθρούς, τότε μια απόπειρα assassination μπορεί να μην τον σκοτώσει και απλά να του κάνει μεγάλη ζημιά. Υπάρχει σχετική ένδειξη για τη ζημιά που θα κάνετε, προτού κάνετε το οτιδήποτε.

Και αυτό είναι μόλις ένα μικρό κομμάτι… Οι λεπτομέρειες είναι άπειρες. Αναφέραμε super κινήσεις παραπάνω. Κατά τη διάρκεια της μάχης, μια μπάρα στο κάτω μέρος της οθόνης γεμίζει όσο μάχεστε. Όταν γεμίσει, μπορείτε να πατήσετε τα R1+R2 (RB+RT) μαζί και αναλόγως της κατηγορίας του όπλου σας θα έχετε και τα ανάλογα αποτελέσματα. Για παράδειγμα με ασπίδα και σπαθί, σκοτώνετε τον εχθρό απέναντί σας, ενώ αν κουβαλάτε βαρύ όπλο, κάνετε περισσότερη ζημιά και δεν υπάρχει πλέον damage animation για να σταματούν οι επιθέσεις σας. Άλλη λεπτομέρεια έχει να κάνει με τα counters. Αν κουβαλάτε βαρύ όπλο, πατώντας την βαριά επίθεση (έχετε την κανονική και τη βαριά/charging στη διάθεσή σας) κάνετε πρώτα parry και μετά επιτίθεστε. Αν έχετε ασπίδα μπορείτε να αμυνθείτε κρατώντας το LB. Αν κρατάτε το LB και πατήσετε B, κάνετε parry και ούτω καθεξής. Οι λεπτομέρειες είναι πραγματικά αμέτρητες. Είχαμε υπεύθυνο της Ubisoft πάνω από το κεφάλι μας να μας εξηγεί το κάθε νέο χαρακτηριστικό και πάλι είχαμε να μάθουμε πολλά. Ελπίζουμε μόνο να υπάρχουν τα κατάλληλα tutorials στην αρχή του παιχνιδιού.

Τα παραπάνω που αναφέραμε αφορούν μόνο στις μάχες, κάτι το οποίο είναι μόλις ένα κομμάτι από τις πολλές και ουσιώδεις αλλαγές του τίτλου. Ένας ακόμα τομέας που εντοπίσαμε σοβαρές αλλαγές είναι αυτός της περιπλάνησης. Είτε πρόκειται για παρκούρ, είτε για απλές μετακινήσεις με άλογα ή καμήλες (ναι πλέον μπορείτε να καβαλήσετε καμήλα), παντού υπάρχουν λεπτομέρειες που θα αλλάξουν την εμπειρία σας. Για αρχή, δεν υπάρχει minimap. Έχετε, όπως και στο Far Cry 5, μόνο μια πυξίδα στο πάνω μέρος μαζί με εικονίδια. Άμεσα βέβαια μπορείτε να πατήσετε το κουμπί που σας ανοίγει ολόκληρο τον χάρτη, αλλά σίγουρα είναι κάτι που αλλάζει την εμπειρία σας. Ένα άλλο χαρακτηριστικό που λατρέψαμε έχει να κάνει με την μετακίνησή σας με το άλογο (ή την καμήλα). Μπορείτε να κρατήσετε το Α πατημένο για να βγείτε σε κάποιον “κεντρικό δρόμο” του χάρτη και στη συνέχεια πατώντας το Y να σας πάει μόνο του στον προορισμό σας. Ναι, είναι το δεύτερο καλύτερο πράγμα μετά το fast travel. Το ‘χουν κάνει κι άλλα παιχνίδια, όπως το Red Dead Redemption, αλλά είναι κάτι που δεν βλέπουμε συχνά και βολεύει πραγματικά.

Η οριζόντια διάταξη επίσης της ερήμου με τα ελάχιστα κτίρια θα σας κάνει να αναρωτηθείτε: ποιο παρκούρ; Το σκαρφάλωμα του Assassin σας πλέον είναι πολύ πιο βολικό και άμεσο γιατί… είναι σε μικρότερη κλίμακα. Περισσότερο θα τρέχετε παρά θα σκαρφαλώνετε. Φυσικά ο άρτιος μηχανισμός που ανέπτυξαν τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς είναι και πάλι εκεί. Αυτή τη φορά ο χειρισμός του χαρακτήρα μας φάνηκε πολύ πιο άμεσος με πολύ λιγότερο input lag, ενώ άλλη μια παράμετρος που έχει αλλάξει είναι ότι το τρέξιμο δεν γίνεται πλέον με το RT (R2), αλλά με τον αναλογικό μοχλό. Αν θέλετε να σκαρφαλώσετε κάπου ή να αρχίσετε τα… παρκουρίστικα κόλπα σας, απλά κρατάτε την κατεύθυνση και το Α (Χ για το DualShock 4). Αν είστε και εσείς παλαίμαχοι της σειράς, θα σας πάρει κάποια ώρα μέχρι να το συνηθίσετε, καθώς θέλαμε να τρέξουμε και πατούσαμε ασυναίσθητα το RT, το οποίο φυσικά δεν έκανε τον χαρακτήρα να τρέξει, αλλά να εκτελέσει την βαριά επίθεση με το όπλο του.

Για να μην επεκταθούμε περισσότερα με τα… του gameplay, ας μιλήσουμε και λίγο για τα υπόλοιπα: Ο χάρτης για παράδειγμα είναι τεράστιος και είναι χωρισμένος καμιά 20αριά τεράστιες περιοχές. Στο κομμάτι που παίξαμε, βρισκόμασταν 4 ώρες μόνο στο ένα από αυτά και δεν είδαμε τα πάντα! Στο πάνω αριστερά είδαμε ένα τμήμα που ήταν η Μεσόγειος! Ο χάρτης είχε κλασικά τα synchronization points, αλλά ήταν και γεμάτος ερωτηματικά, που περίμεναν να τα ανακαλύψουμε.

Ένας τρόπος για κάτι τέτοιο είναι το ανανεωμένο και αρκετά κυριολεκτικό αυτή τη φορά, Eagle Vision. O πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, Bayek, έχει στο πλευρό του έναν αετό, τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε, πατώντας το πάνω στο d-pad. Κρατώντας το LT, μπορείτε να σταματήσετε το χρόνο και να κοιτάξετε με ζουμ το περιβάλλον από κάτω σας, tag-άροντας έτσι εχθρούς, εντοπίζοντας σημεία ενδιαφέροντος, ζώα για κυνήγι και άλλα πολλά, ενώ εντύπωση κάνει η αλά Ghost Recon drone χρήση του, που σας επιτρέπει να δείτε και τι ακριβώς κάνει ο χαρακτήρας που κοιτάτε (ξεκουράζεται, βρίσκεται σε επιφυλακή, κλπ.). Υπάρχει και ένα Animus Pulse, που θεωρητικά θα έπρεπε να σας εμφανίζει τα γύρω αντικείμενα, όμως δεν μας εμφάνισε ποτέ κάτι. Ίσως δεν το χρησιμοποιούσαμε σωστά ή ίσως δεν δουλεύει ακόμα.

Όλα τα παραπάνω συνδέονται σε έναν κόσμο, όπου είναι πολύ πιο οργανικός, όπως λέγεται με gameplay όρους. Αντί να αναλαμβάνετε αποστολές, να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα και να επιστρέφετε για την ολοκλήρωσή της, αυτό που μας έκανε εντύπωση στο νέο Assassin’s Creed είναι ότι όλα πλέον είναι πολύ πιο ρευστά. Για παράδειγμα, σε μια side mission έπρεπε να εντοπίσουμε ένα άτομο που τελούσε χρέη φύλακα ενός λιμανιού. Τον ήξεραν όλοι οι έμποροι, οπότε πήγαμε στο παζάρι να ρωτήσουμε. Από τα 4-5 άτομα που ρωτήσαμε, οι 2-3 είχαν ύποπτες απαντήσεις. Το παιχνίδι μας προέτρεψε να επιστρέψουμε βράδυ. Προχωρήσαμε το χρόνο (υπάρχει η δυνατότητα, κρατώντας το menu button) και επιστρέψαμε στην αγορά, ενώ ακολουθήσαμε τους ύποπτους εμπόρους σε ένα σημείο, όπου βρήκαμε το άτομο που ψάχναμε. Έκλεισε έτσι το ένα side mission. Κατευθείαν μπορούσαμε να πάρουμε τη συνέχειά του και να μας μιλήσει το άτομο αυτό για το πρόβλημα που είχε. Την ίδια στιγμή, στον χώρο που ήμασταν, μπορούσαμε με τον αετό να βρούμε ένα αντικείμενο που ψάχναμε για ένα άλλο side quest, ενώ λίγο παραδίπλα ήταν ένα φρούριο που έπρεπε να κατακτήσουμε. Όλα αυτά μπορούσαμε να τα ολοκληρώσουμε με οποιαδήποτε σειρά θέλαμε και χωρίς καμία διακοπή πέρα από τα μηνύματα ολοκλήρωσης ή εμφάνισης των ανταμοιβών.

Ένα άλλο στοιχείο που μας εντυπωσίασε είναι ότι σε άλλους τίτλους AC, η πάγια τακτική ήταν η εξής: δοκιμάζουμε με stealth, αν τα καταφέρουμε, καλώς. Αν όχι, τότε τους σκοτώνουμε όλους. Εδώ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Προσπαθήσαμε να ξεκληρίσουμε ένα φρούριο, του οποίου το level μας έπεφτε λίγο υψηλό. Χάσαμε πάνω από 5-6 φορές, χρησιμοποιώντας συνδυασμό stealth και “γιούργια”, ώσπου φαινόταν ότι ήμασταν under-powered και έπρεπε να βελτιώσουμε το level μας. Πρόκειται για κάτι που δεν είχαμε ξανανιώσει σε Assassin’s Creed τίτλο, αλλά μόνο σε role-playing games.

Ο τομέας που αφήσαμε απ’ έξω τόση ώρα είναι αυτός της ιστορίας. Το αφήσαμε για το τέλος, καθώς το κομμάτι που είδαμε δεν έδινε σαφή εικόνα για το σενάριο (προφανώς εσκεμμένα), αλλά ο director μας προειδοποίησε ότι αν προλαβαίναμε να δούμε όλα τα main quests που ήταν διαθέσιμα, τότε θα βλέπαμε κάποιο major spoiler. Φυσικά, δεν προλάβαμε ποτέ και θα αναρωτιόμαστε μέχρι να δούμε το τελικό παιχνίδι τον Οκτώβρη. Ως τότε όμως μπορούμε να μοιραστούμε μαζί σας αυτά που ξέρουμε, αλλά και τη γενική εικόνα που πήραμε από το ύφος του τίτλου.

Βρισκόμαστε στην Αίγυπτο, το 59 π.Χ. Το βασίλειο αναμένεται να αναλάβει η Κλεοπάτρα, η οποία θα χρησιμοποιήσει τις γνωριμίες της, εσάς δηλαδή, για να καταφέρει τους σκοπούς της. Απέναντί της έχει τον Ιούλιο Καίσαρα και την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, που απειλεί να εισβάλλει. Ο πρωταγωνιστής μας, Bayek και η γυναίκα του η Aya θα είναι αυτοί που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των γεγονότων και θα προστατεύσουν τον λαό από την υποδούλωση των επίδοξων κυρίαρχων της Αιγύπτου, της Order of the Ancients. Πρόκειται για μια μυστική ομάδα, που έχει απλώσει τα πλοκάμια της σε όλους τους τομείς της Αιγύπτου και εσείς θα πρέπει σιγά σιγά να τους δείξετε ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο: ο λαός και η ελευθερία.

Το concept είναι ότι ο Bayek και η Aya θα ορίσουν την τάξη των Ασσασσίνων και θα δούμε την απαρχή της ομάδας, ενώ η Order φαίνεται να έχει πολλά ιδεολογικά κοινά με τους Templars. Αυτό για το οποίο δεν έχουμε ιδέα ακόμη είναι το τι συμβαίνει στη σύγχρονη εποχή και τι θα γίνει με την Juno που μας αποκάλυψε στο Syndicate ότι σκοπεύει να σώσει τον κόσμο.

Το πρωταγωνιστικό δίδυμο Bayek-Aya είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα χημεία απ’ όσο είδαμε από τα cutscenes και μας βοήθησε να τους νιώσουμε σαν πραγματικούς χαρακτήρες. Δυστυχώς είδαμε ελάχιστα όσον αφορά στο σενάριο όμως, οπότε μένει μόνο ακόμα ένα πράγμα να εξετάσουμε: πώς μας φάνηκε ο τεχνικός τομέας.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, είδαμε το παιχνίδι στην καλύτερη “κονσολική” μορφή του, στο Xbox One X, όπου η ανάλυση 4Κ δεν αφήνει περιθώρια θολούρας ή aliasing. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η αίσθηση του scaling. Βλέπετε πεντακάθαρα τις εκτάσεις και τα κτίρια γύρω σας και σας κάνει να αισθάνεστε μικροσκοπικοί σε έναν τεράστιο και ιδιαίτερα ποικιλόμορφο κόσμο. Όπως αναφέραμε, ο Bayek μας φάνηκε πολύ πιο αποκρίσιμος από άλλους πρωταγωνιστές, ενώ οι επιδόσεις του τίτλου ήταν ιδιαίτερα σταθερές κοντά στα 30 fps, με ελάχιστες πτώσεις ανά περιστάσεις. Εντυπωσιακότατο ήταν το draw distance, το οποίο φαινομενικά ήταν άπειρο: βλέπαμε όσο μακριά θέλαμε. Παράλληλα, ένα πολύ όμορφο bokeh εφέ χρησιμοποιείτα για να θολώσει το background, όμως ήταν το μόνο που μπορέσαμε να αντιληφθούμε από post processing. H εικόνα ίσως… παραήταν καθαρή και έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολλά εφέ στα παιχνίδια της παρούσας γενιάς. Από την άλλη η λεπτομέρεια στις υφές σε συνδυασμό με τη χρήση physical based rendering, ήταν χάρμα οφθαλμών, καθώς εξετάζαμε τις λεπτομέρειες της ασπίδας του Bayek. Σίγουρα ο πιο εντυπωσιακός Assassin’s Creed τίτλος και πιθανόν από τους πιο εντυπωσιακούς της γενιάς.

Αυτή ήταν η πρώτη μας εικόνα από το νέο Assassin’s Creed Origins, το οποίο φαίνεται πραγματικά ικανό να γεννηθεί ξανά μέσα από τις στάχτες τις σειράς και θα λέγαμε ότι είναι το παιχνίδι με τις περισσότερες αλλαγές/προσθήκες από την εποχή του Assassin’s Creed II. Από αυτά που είδαμε, έχει τα φόντα να κάνει όσα ελπίζουν οι δημιουργοί του. Το μεγαλειώδες σενάριο και οι σωστές ισορροπίες όμως θα είναι καίρια ζητήματα για την επιτυχία του.

Το παιχνίδι δοκιμάστηκε στα γραφεία της Ubisoft για μερικές ώρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης