PlayStation Store: Γιατί δεν μπορώ να αγοράσω περιεχόμενο με την καρτα μου;

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2020, 18:53
PlayStation Store: Γιατί δεν μπορώ να αγοράσω περιεχόμενο με την καρτα μου;


Του Παύλου Κρούστη


Πολλοί χρήστες ανέφεραν προβλήματα με τις πληρωμές στο ψηφιακό κατάστημα του PlayStation, το PlayStation Store, όταν προσπαθούσαν να χρησιμοποιήσουν κάρτες (πιστωτικές/χρεωστικές) μέσω κονσόλας τον τελευταίο καιρό.


Σήμερα, οι χρήστες έλαβαν ενημέρωση ότι το πρόβλημα οφείλεται στην αλλαγή νομοθεσίας για τις υπηρεσίες πληρωμής, που πλέον απαιτούν ταυτοποίηση μέσω εισαγωγής ενός κωδικού πρόσβασης μίας χρήσης (τον οποίο θα λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο) ή την παροχή της απάντησης σε μια ερώτηση ασφαλείας. Το σύστημα αυτό ονομάζεται 3DS και δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή τρόπος εφαρμογής για τις αγορές μέσω κονσόλας. Συγκεκριμένα, οι χρήστες PS4 και PS5 δηλαδή, δεν μπορούν να κάνουν αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα προς το παρόν.



Φυσικά, η λύση του Paypal εξακολουθεί να λειτουργεί, ενώ παράλληλα οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν κωδικούς εξαργύρωσης για να προσθέσουν χρήματα στον λογαριασμό τους, όπως είδαμε πρόσφατα ότι προσέθεσε αυτόν τον τρόπο και η Τράπεζα Πειραιώς μέσω του Winbank, ενώ ελληνικά καταστήματα ξεκίνησαν να εξυπηρετούν τους πελάτες που κάνουν αγορές τέτοιων καρτών με κωδικούς μέσω απευθείας αποστολής του κωδικού στο email του πελάτη.


Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να κάνουν χρήση των καρτών στο PS Store εάν αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό μέσω υπολογιστή.


Ακολουθεί η επίσημη ενημέρωση που έλαβαν οι χρήστες μέσω email:
 


Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την αγορά περιεχομένου από το PlayStation Store
 

Πρόκειται να εφαρμοστεί μια νέα νομοθεσία υπηρεσιών πληρωμής, η οποία ενδέχεται να επηρεάσει τον τρόπο που αγοράζεις ψηφιακό περιεχόμενο για το PlayStation®4 και το PlayStation®5 τους επόμενους λίγους μήνες.
 

Τι συμβαίνει;
Η νομοθεσία προέρχεται από την «Αναθεωρημένη Οδηγία για τις Υπηρεσίες Πληρωμών» της Ε.Ε. (γνωστή και ως «PSD2») και έχει σχεδιαστεί με σκοπό την αύξηση της ασφάλειας όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πληρωμές, διασφαλίζοντας ότι το άτομο που πραγματοποιεί μια ηλεκτρονική συναλλαγή είναι ο κάτοχος της μεθόδου πληρωμής.

Οι τράπεζες, οι πάροχοι πιστωτικών καρτών και τα ιδρύματα πληρωμών βρίσκονται σε διαδικασία προσαρμογής των μέτρων ασφαλείας τους ώστε να πληρούν τα πρότυπα της οδηγίας PSD2. Το νέο πρότυπο ασφαλείας είναι γνωστό με την ονομασία 3DS. Το 3DS θα απαιτεί από τους αγοραστές να περνούν από πρόσθετα μέτρα ασφαλείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής πληρωμής τους, όπως την εισαγωγή ενός Κωδικού πρόσβασης Μίας Χρήσης (τον οποίο θα λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο) ή την παροχή της απάντησης σε μια ερώτηση ασφαλείας.

Δυστυχώς, ενόσω υιοθετούνται οι εν λόγω αλλαγές, η αδυναμία επαλήθευσης ταυτότητας βάσει του 3DS ενδέχεται να οδηγήσει σε απόρριψη των πληρωμών που πραγματοποιούνται σε κονσόλες παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των PS4™ και PS5™. Αναμένουμε ότι αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε σχέση με το PayPal και τις άλλες μεθόδους πληρωμής που αποδεχόμαστε. Η εξαργύρωση των κωδικών κουπονιού δεν θα επηρεαστεί.
 

Πώς θα συνεχίσω να αγοράζω ψηφιακό περιεχόμενο για το PS4™ ή το PS5™;
Θα συνεχίσεις να έχεις τη δυνατότητα αγοράς σε κονσόλα χρησιμοποιώντας το PayPal ή κάποια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Μπορείς επίσης να αγοράσεις κουπόνια Ανανέωσης Υπολοίπου Πορτοφολιού (Wallet) που θα εξαργυρώνεις στην κονσόλα σου και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιείς τα χρήματα του πορτοφολιού για τις αγορές σου.


Εναλλακτικά, η έκδοση εκτός κονσόλας του Playstation™Store – προσβάσιμη μέσω desktop υπολογιστή ή φορητών συσκευών – δεν αναμένεται να επηρεαστεί δυσμενώς από τη διαδικασία εφαρμογής του 3DS. Επομένως, μπορείς να δοκιμάσεις να χρησιμοποιήσεις την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σου για να αγοράσεις περιεχόμενο μέσω του PS Store στην τοποθεσία: store.playstation.com

Αφότου συνδεθείς στο PS Store και αγοράσεις το περιεχόμενό σου, μπορείς να επιστρέψεις στην κονσόλα σου για να κάνεις λήψη του περιεχομένου.


Η πληρωμή μου απορρίπτεται τόσο στην κονσόλα μου τόσο στον desktop υπολογιστή και/ή στη φορητή συσκευή μου. Τι μπορώ να κάνω; Για πόσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει αυτό;
Εάν επιθυμείς να ρωτήσεις γιατί μια πληρωμή απορρίφθηκε, επικοινώνησε απευθείας με την τράπεζά σου ή με τον πάροχο της πιστωτικής κάρτας σου. Επίσης, επικοινώνησε μαζί τους για να μάθεις νέα σχετικά με το πότε η εφαρμογή του 3DS θα λειτουργήσει για τις κονσόλες παιχνιδιών.

 

Πού μπορώ να μάθεις περισσότερα;
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείς να επισκεφθείς τη Σελίδα Συχνών Ερωτήσεων.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2020, 19:03