Ο Νοέμβριος θεωρείται από την gaming βιομηχανία ως ο κυρίαρχος μήνας σε πωλήσεις gaming, ενώ μερικές από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες της χρονιάς έρχονται τον συγκεκριμένο μήνα. Φέτος, είδαμε πολλές νέες κυκλοφορίες τόσο τον Οκτώβρη, όσο και τον Νοέμβριο.

Παιχνίδια, όπως τα TitanFall 2, Battlefield 1, Call of Duty: Infinite Warfare. Football Manager 2017, Watch Dogs 2, Dishonored 2, Pokemon Sun/Moon, αλλά και Final Fantasy XV κυκλοφόρησαν μέσα στους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο. Πολυαναμενόμενοι τίτλοι παραγωγής AAA. Ας δούμε ποιοι κατάφεραν να ξεχωρίσουν, αλλά και ποιες παλαιότερες κυκλοφορίες σκαρφάλωσαν στο top 10 για τον συγκεκριμένο μήνα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Aπ’ ότι βλέπουμε το ελληνικό κοινό διψά για “Manager”, καθώς είναι γνωστό ότι ο τίτλος έχει αποκτήσει φανατικούς οπαδούς στη χώρα μας. Τα νέα Call of Duty και Battlefield καταφέρνουν να πλασαριστούν στη δεκάδα με το CoD να λαμβάνει την τρίτη μάλιστα θέση. Η έκδοση του Infinite Warfare είναι η απλή και όχι η Legacy Edition, που περιλαμβάνει και το Modern Warfare Remastered. Ίσως τα 80 ευρώ φάνηκαν πολλά στους καταναλωτές ή ίσως δεν ήθελαν απλά το remastered ΜW, παρά την εξαιρετική του ποιότητα.

Ο «ογκόλιθος» της Sony, που λέγεται Uncharted 4 καταφέρνει και διατηρεί την τέταρτη θέση, με τα Pokemon Sun/Moon για το 3DS να κατέχουν βασικές θέσεις στη δεκάδα, παρόλο που κυκλοφόρησαν στα μέσα του μήνα. Εντύπωση δεν κάνουν οι θέσεις των αθλητικών τίτλων FIFA 17, NBA 2K17, αλλά και Pro Evolution Soccer 2017, ενώ αξίζει να αναφέρουμε και το Grand Theft Auto V, το οποίο έχει καθιερωθεί στη δεκάδα εδώ και πάρα πολλούς μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πωλήσεις των παιχνιδιών αφορούν τις PlayStation 4 εκδόσεις, πλην των Football Manager και Pokemon παιχνιδιών, που αποτελούν αποκλειστικότητες για PC και 3DS αντίστοιχα. Τέλος, μεγαλύτερη εντύπωση κάνει ότι στο top 10 βρίσκεται η PS3 έκδοση του PES 2017 και όχι η PS4, παρόλο που οι νέες κονσόλες ήδη βρίσκονται στο μέσο περίπου της «θητείας» τους.

Ταυτότητα της έρευνας
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.

Σχετικά με τη GfK
Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.gfk.com ή ακολουθήστε την GfK στο Twitter: https://twitter.com/GfK_en

Πηγή: GfK Hellas

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης