Μικρές μεταβολές για την πρώτη δεκάδα στις πωλήσεις video games στην Ελλάδα για τον Ιανουάριο 2017. O πρώτος μήνας του χρόνου προφανώς διατήρησε το ρεύμα των εορτών με τους τίτλους που επικράτησαν να είναι στην πλειοψηφία τους ίδιοι με αυτούς των προηγούμενων μηνών. Τον Ιανουάριο ακόμα δεν είχαν κυκλοφορήσει μεγάλοι τίτλοι του 2017, που έχουμε δει ως τώρα, οπότε αναμένουμε αλλαγές από το Φεβρουάριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το FIFA 17 βρίσκεται για ακόμα μια φορά στην κορυφή, ενώ στη δεύτερη θέση ανέβηκε ξανά το Grand Theft Auto V της Rockstar για PlayStation 4. Στην 5η θέση το βρίσκουμε και σε PS3 έκδοση, ενώ άνοδο είχε και το Minecraft: PlayStation 4 Edition. Να αναφέρουμε για μία ακόμα φορά ότι οι μόνες εκδόσεις που υπάρχουν στη δεκάδα είναι για PlayStation 4 και PlayStation 3.

Battlefield 1

Οι αθλητικοί τίτλοι παραμένουν στο top 10 με το μοναδικό τίτλο που δεν υπήρχε τον προηγούμενο μήνα να είναι το shooter του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, Battlefield 1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ταυτότητα της έρευνας
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.

Σχετικά με τη GfK
Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.gfk.com ή ακολουθήστε την GfK στο Twitter: https://twitter.com/GfK_en

Πηγή: GfK Hellas

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης