O Φεβρουάριος απέκτησε νέα παιχνίδια εντός της δεκάδας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα. Φυσικά, οι εξαιρετικές κυκλοφορίες του Ιανουαρίου, αλλά και του Φεβρουαρίου συνέβαλλαν σε αυτό. Είναι ωραίο να βλέπουμε τα ποιοτικά games να συνοδεύονται από πωλήσεις. Δείτε παρακάτω αναλυτικά:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H αθλητική τριάδα όπως ήταν αναμενόμενο έχει πάρει τη θέση της στην πεντάδα και πάλι, με το FIFA 17 στην έκδοση PS4 για μία ακόμα φορά στην κορυφή, ενώ αυτή τη φορά η δεύτερη θέση ανήκει στο NBA 2K17. To GTA V έπεσε στην τρίτη θέση, ενώ έχουμε επιτέλους νέα κυκλοφορία εντός της πεντάδας και αυτό είναι το For Honor (Zougla.gr score: 8/10) από την Ubisoft. Η δεκάδα απαρτίζεται για μία ακόμα φορά από PS4 και PS3 τίτλους.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο Resident Evil 7: Biohazard επίσης βρίσκεται στη δεκάδα, καθώς αποτέλεσε την πραγματοποίηση της φαντασίωσης σχεδόν όλων των οπαδών της σειράς, αλλά και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές (Zougla.gr score: 9/10).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υπόλοιπη δεκάδα περιλαμβάνει εκδόσεις των παραπάνω τίτλων και σε PS3, αλλά φυσικά και το πολεμικό παιχνίδι που διαδραματίζεται στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, Battlefield 1.

Ταυτότητα της έρευνας
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.

Σχετικά με τη GfK

Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.gfk.com ή ακολουθήστε την GfK στο Twitter: https://twitter.com/GfK_en

Πηγή: GfK Hellas

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης