Η Sony παρουσίασε τις πρώτες πληροφορίες για τα controllers του PlayStation VR νέας γενιάς μέσω ανάρτησης στο PlayStation Blog. Λίγες εβδομάδες μετά τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα μάσκα εικονικής πραγματικότητας, ο Hideaki Nishino επιστρέφει με τις πρώτες λεπτομέρειες των νέων χειριστηρίων που θα συνοδεύουν το headset.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, ο σχεδιασμός είναι πολύ διαφορετικός σε σχέση με τα PlayStation Move του υπάρχοντος PlayStation VR και πλέον έχουμε σφαιρικό σχεδιασμό (orb), ο οποίος επιτρέπει πιο φυσικό κράτημα και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, καθώς δεν υπάρχουν περιορισμοί στον τρόπο που κινείτε τα χέρια σας. Βελτιωμένη ισορροπία και άνεση θα επιτρέψουν στους developers να δημιουργήσουν πραγματικά μοναδικές εμπειρίες gameplay.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ήταν ήδη γνωστό, τα νέα controllers έρχονται με adaptive triggers και haptic feedback, ενώ πλέον μάθαμε ότι θα μπορούν να εντοπίσουν, μέσω επιφανειών αφής, το πού ακριβώς τοποθετείτε τα δάχτυλά σας. Ο εντοπισμός των χειριστηρίων από το νέο VR headset θα γίνεται μέσω ενός δακτυλίου στο κάτω μέρος των controllers.

Τα χειριστήρια θα ενσωματώνουν αναλογικούς μοχλούς και κουμπιά δράσης. Συγκεκριμένα, το αριστερό χειριστήριο θα έχει έναν αναλογικό μοχλό, τα κουμπιά “τρίγωνο” και “τετράγωνο”, ένα “grip button” (L1), μία σκανδάλη (L2) και το κουμπί “Create”. Στο δεξί χειριστήριο έχουμε τον δεύτερο αναλογικό μοχλό, τα κουμπιά “X” και “κύκλο”, το R1 και το R2, μαζί με το κουμπί “Options”. Τα L1 και R1 ονομάζονται “grip”, γιατί θα μπορείτε, για παράδειγμα, να αδράξετε αντικείμενα εντός των παιχνιδιών με αυτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σκοπός των συνεργαζόμενων ομάδων της Sony Interactive Entertainment ήταν να αναπτύξουν τα νέα VR controllers από το μηδέν με στόχο να δούμε ένα τεράστιο άλμα σε σχέση με το ήδη υπάρχον VR gaming.
 

Τέλος, ο Nishino αναφέρει πως οι developers θα αρχίσουν να λαμβάνουν dev kits σύντομα. Περισσότερες πληροφορίες για το headset θα γίνουν γνωστές στο μέλλον. Το νέο PlayStation VR βρίσκεται ακόμη υπό ανάπτυξη και δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης