To πολυαναμενόμενο remaster/remake Crash Bandicoot έφτασε επιτέλους έπειτα από χρόνια αναμονής και εκατομμύρια fans σε όλο τον κόσμο αγκάλιασαν την νέα κυκλοφορία, καθώς καρφώθηκε ήδη στα τοπ των πωλήσεων.

Από την Παρασκευή που κυκλοφόρησε το παιχνίδια, αρκετοί παίκτες όμως παραπονιούνται ότι το άλμα του χαρακτήρα φαίνεται να είναι δυσκολότερο στο χειρισμό από ότι στις παλαιότερες κυκλοφορίες. Τα άλματα φαίνεται να είναι πιο πολύπλοκα και μοιάζει να είναι πιθανότερο να γλιστρήσετε από τις άκρες στις πλατφόρμες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
To πιθανό σχήμα των collision boxes του παιχνιδιού

Πολλοί fans αναζήτησαν τη λύση και συγκεκριμένα ο χρήστης του Reddit, Tasty Carcass, πιστεύει ότι το N.Sane Trilogy χρησιμοποιεί “οβάλ” σχήματα (collision boxes) για τους χαρακτήρες. Με άλλα λόγια, οι στρογγυλεμένες άκρες προκαλούν μεγαλύτερη ολισθηρότητα.

“Το σχήμα αυτό είναι το default της Unity engine, αλλά και σε κάποιες άλλες μηχανές γραφικών”, εξηγεί ο χρήστης. “Αυτό σημαίνει ότι αντί να πατάτε σε κάποια σημεία, είνα πιθανό να γλιστράτε.”

Στα θετικά αυτής της κατάστασης είναι το γεγονός ότι μπορείτε να επεκτείνετε το άλμα του Crash, αν μάθετε τη σωστή χρήση του. Πατώντας το πλήκτρο του άλματος, καθώς βρίσκεστε στην άκρη, την κατάλληλη στιγμή, σας επιτρέπει να καλύψετε μεγαλύτερη απόσταση, όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο του χρήστη παρακάτω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα αρνητικά είναι το γεγονός ότι πιθανότατα να πεθάνετε, αν καταλήξετε στην άκρη της πλατφόρμας. Η Activision δεν έχει σχολιάσει ακόμα τα παραπάνω ευρήματα.

Ένας χρήστης του Twitch, DingDongVG έφτιαξε ένα βίντεο με το πρόβλημα αυτό. Απ’ ό,τι φαίνεται το άλμα του Crash φαίνεται να γίνεται πιο γρήγορα πλέον και να προσγειώνεται ελαφρώς πιο νωρίς σε σχέση με τους αρχικούς τίτλους.

Τα παραπάνω σίγουρα είναι μια καλή εξήγηση για το γιατί φαίνεται πιο δύσκολο πλέον το παιχνίδι. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εταιρεία ανάπτυξης, Vicarious Visions, έφτιαξε τα παιχνίδια από την αρχή, καθώς δεν υπήρχε καθόλου υλικό από τις αρχικές κυκλοφορίες.

Πηγή: VG24.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης