Αυτά θα είναι τα γραφικά του PlayStation 5

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020, 19:41
Αυτά θα είναι τα γραφικά του PlayStation 5

Η νέα γενιά κονσολών ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει σε μερικούς μήνες και ενώ πρόσφατα είδαμε κάποια δείγματα από την παρουσίαση των third-parties σε event του Xbox, δεν πήραμε καλή εικόνα για το πώς θα είναι οι AAA παραγωγές ακόμη.


Σε αυτό το σημείο εισβάλλει η Epic, η οποία εκτός από το Fortnite, τρέχει και κάτι άλλο εξαιρετικά σημαντικό για την gaming βιομηχανία, την Unreal Engine. Συγκεκριμένα, αυτή η μηχανή γραφικών ευθύνεται για μεγάλο ποσοστό των παιχνιδιών που κυκλοφορούν εκεί έξω και παρότι οι τελικοί υπεύθυνοι για το κάθε παιχνίδι φυσικά είναι οι developers του εκάστοτε τίτλου, το επίπεδο της Unreal Engine είναι ουσιαστικά τα εργαλεία τους, που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν εντυπωσιακά παιχνίδια.


Η Epic παρουσίασε λοιπόν την Unreal Engine 5, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι το παρακάτω βίντεο τρέχει στο hardware του PlayStation 5. Κοινώς, δεν είναι παιχνίδι αυτό που θα δείτε παρακάτω, αλλά ένα tech demo, το οποίο όμως τρέχει πάνω σε συγκεκριμένα specs. Από αυτό, μπορούμε να συμπεράνουμε αρκετά πράγματα, τόσο για τις βελτιώσεις της ίδιας της Unreal Engine, όσο και για το hardware του PlayStation 5.


Δείτε το βίντεο με τα γραφικά νέας γενιάς:

 

 


Η Epic ανέλυσε τα νέα στοιχεία που ενσωματώνει η νέα μηχανή, όπως τη γεωμετρία "Nanite" virtualized micropolygon, που χρησιμοποιεί "μικροπολύγωνα", όπως τα λέει για να δημιουργήσει λεπτομέρεια "μέχρι εκεί που μπορεί να δει το μάτι": ποιότητα ταινίας στα assets, τα οποία μπορούν να αποτελούνται από δισεκατομμύρια πολύγωνα. Η χρήση τους κατά τη διάρκεια του stream, αλλά και το scaling γίνεται σε πραγματικό χρόνο από τη μηχανή για όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση, χωρίς να χάνεται η ποιότητα.
 

Παράλληλα έδειξαν το νέο σύστημα φωτισμού, με την ονομασία "Lumen". Είναι μια λύση global illumination που αντιδρά άμεσα σε πραγματικό χρόνο σε αλλαγές στο περιβάλλον και το φως. Δυναμικές αλλαγές δίνουν αποτελέσματα με ακρίβεια χιλιοστού.
 

Στo demo φαίνονται πολλές άλλες νέες τεχνολογίες, όπως το σύστημα φυσικής Chaos, τα Niagara VFX και άλλα πολλά.




Μέχρι να δούμε παιχνίδια στημένα σε Unreal Engine 5 θα περάσει περίπου ένας χρόνος, με τα πρώτα δείγματα να κυκλοφορούν στα μέσα του 2021. Στο ενδιάμεσο, πολλές από αυτές τις τεχνικές θα ενσωματωθούν στην Unreal Engine 4, που χρησιμοποιείται ήδη. Η Unreal Engine 4.25 ήδη υποστηρίζεται από τις κονσόλες νέας γενιάς και η Epic δουλεύει στενά με τη Sony και τη Microsoft για τη δημιουργία των next-gen παιχνιδιών.
 

Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι το Fortnite θα είναι διαθέσιμο σε PlayStation 5 και Xbox Series X από τη στιγμή που θα λανσαριστούν οι κονσόλες και ότι θα μεταβεί και αυτό σε Unreal Engine 5 στα μέσα του 2021.


Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020, 19:48