Λευτέρης Ξυκομηνός

Η Vodafone δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στην χώρα μας, παρέχοντας εκτός των προϊόντων της, υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, είναι απόλυτα φυσιολογικό που απέσπασε τρία βραβεία στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ*), μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για τον καλύτερο «Οργανισμό της Χρονιάς», διάκριση που επιβεβαιώνει την προσήλωση της εταιρείας, στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βράβευση της Vodafone σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, αποτελεί ακόμα μία σημαντική αναγνώριση της φιλοσοφίας της εταιρείας που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη και της βέλτιστης εξυπηρέτησής σε όλα τα επίπεδα, αλλά και της συνεχούς επένδυσης και καινοτομίας της εταιρίας σε αυτόν τον τομέα.

Επιπρόσθετα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διάκριση που αφορά στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση. Άλλωστε η Vodafone είναι η μόνη εταιρεία που υποστηρίζει με προσωπικό σύμβουλο όλους τους εταιρικούς πελάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, αλλά και τους ιδιώτες που έχουν σταθερό και κινητό στη Vodafone.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερα για τη Vodafone

Τα Βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό την αναγνώριση ανθρώπων και οργανισμών που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και καταναλωτών στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Φέτος διοργανώθηκαν για 6η συνεχή χρονιά και ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης