Οι διαφημίσεις 400 εταιρειών, ανάμεσα στις οποίες η Coca-Cola και η Starbucks, θα εξαφανιστούν από σήμερα από το Facebook ως διαμαρτυρία για την αποτυχία του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης να περιορίσει τον λόγο μίσους στην πλατφόρμα του.

Αμερικανικές οργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων ζήτησαν τη βοήθεια πολυεθνικών εταιρειών προκειμένου να ασκήσουν πιέσεις στο Facebook για να λάβει συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου και του λόγου μίσους μετά τον θάνατο από ασφυξία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ κατά τη βίαιη προσαγωγή του από λευκούς αστυνομικούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αμερικανικές οργανώσεις, όπως η Anti-Defamation League, NAACP και η Color of Change, ξεκίνησαν την εκστρατεία «Stop Hate for Profit» μετά τον φόνο του Φλόιντ.

Οι οργανώσεις υπέβαλαν 10 αιτήματα προς το Facebook, ανάμεσα στα οποία να μπορεί να μιλά με κάποιον εργαζόμενο όποιος χρήστης γίνεται στόχος σοβαρής παρενόχλησης και να δίνεται αποζημίωση στις εταιρείες οι διαφημίσεις των οποίων εμφανίζονται δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο το οποίο αργότερα αποσύρεται.

Υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας συναντήθηκαν χθες Τρίτη με διαφημιστές λίγες ώρες πριν την έναρξη του μποϊκοτάζ, που αναμένεται να διαρκέσει έναν μήνα, σύμφωνα με πηγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως τα στελέχη δεν προσέφεραν περισσότερες διευκρινίσεις για το πώς θα αντιμετωπίσουν τη διάδοση του λόγου μίσους στο Facebook.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης