Πασαρέλα σε πτήση της Lufthansa προς τη Νέα Υόρκη

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017, 16:59
Πασαρέλα σε πτήση της Lufthansa προς τη Νέα Υόρκη
H Μόδα και η τεχνολογία ήταν το θέμα του δεύτερου FlyingLab της Lufthansa στις 8 Φεβρουαρίου του 2017. Κατά τη διάρκεια της πτήσης LH400 από τη Φρανκφούρτη προς τη Νέα Υόρκη, οι επιβάτες παρακολούθησαν δύο επιδείξεις μόδας και ομιλίες τριών ειδικών, ενώ είχαν και την ευκαιρία να δοκιμάσουν μία ευρεία γκάμα καινοτόμων συσκευών που φοριούνται, των λεγόμενων wearables. H πρωτοποριακή εκδήλωση απευθυνόταν σε επιβάτες που ταξίδευαν προς τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να παρευρεθούν στην Eβδομάδα Μόδας που ξεκίνησε στις 9 Φεβρουαρίου.

Για πρώτη φορά στην ιστορία παρουσιάστηκε εν πτήσει, σε ύψος 10.000 μέτρων μια νέα συλλογή ρούχων από σχεδιαστή μόδας. O Νεοϋρκέζος σχεδιαστής Rubin Singer παρουσίασε ένα μέρος από τη συλλογή του για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017, αλλά και σχέδια από την επόμενη φθινοπωρινή/χειμερινή κολεξιόν του. «Ως σχεδιαστής μόδας αναζητώ πάντα νέους τρόπους να αναδείξω τις δημιουργίες μου» δήλωσε ο Rubin Singer, πριν από την εκδήλωση. «Ανυπομονώ για λαμπερές, μοναδικές και απλά αξέχαστες στιγμές πάνω από τα σύννεφα».



Για την επίδειξη, τα μοντέλα περπάτησαν στον κεντρικό διάδρομο του αεροσκάφους σαν να ήταν πασαρέλα. Προκειμένου όλοι οι επιβάτες, ανεξάρτητα από τη θέση τους στο αεροπλάνο, να παρακολουθούν με άνεση και να ακούν με ευκρίνεια την παρουσίαση, η Lufthansa εγκατέστησε ηλεκτρονικό σύστημα διάσκεψης με 6 κάμερες. Ως ο πρώτος αερομεταφορέας παγκοσμίως που προέβη σε αυτό το εγχείρημα, η Lufthansa πρόσφερε live video stream εντός της πτήσης, το οποίο μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν όλοι οι επιβάτες μέσω σύνδεσης στο Wifi του αεροπλάνου με συσκευές όπως smartphone, tablet ή laptop. Οι εικοσάλεπτες ομιλίες των ειδικών μεταδόθηκαν με αυτό τον τρόπο σε όλες τις θέσεις του Boeing 747-8. Οι επιβάτες της εννιάωρης πτήσης είχαν επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσουν μία ευρεία γκάμα πρωτοποριακών wearables, από handsfree ακουστικά που φοριούνται σαν βραχιόλια, μέχρι συσκευές παρακολούθησης της υγείας.

To FlyingLab ολοκληρώθηκε με μία ξεχωριστή επίδειξη μόδας από το πλήρωμα της Lufthansa, που ανέδειξε την επιρροή των τάσεων της μόδας στις στολές των αεροσυνοδών τα τελευταία 60 χρόνια. Για να εναρμονιστούν με το θέμα, οι επιβάτες ταξίδεψαν με ένα jumbo jet που βάφτηκε στο μοτίβο της Lufthansa την δεκαετία του ’70. «Η διοργάνωση αυτού του FlyingLab σήμανε την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας πριν ακόμα απογειωθούμε από την Φρανκφούρτη. Η συγκεκριμένη εκδήλωση δείχνει ξεκάθαρα πώς οι τρέχουσες εξελίξεις επηρεάζουν την εξωτερική μας εμφάνιση, αλλά και τις τάσεις της μόδας», τόνισε ο Alexander Schlaubitz, επικεφαλής του τμήματος Marketing της Lufthansa German Airlines.



To FlyingLab είναι μία ανοιχτή πλατφόρμα καινοτομίας για τη Lufthansa Airlines. «Οι επιβάτες αξιοποιούν πιο αποτελεσματικά τον χρόνο τους κατά τη διάρκεια της πτήσης με ένα FlyingLab, μπαίνουν στο πνεύμα και αποκτούν την κατάλληλη διάθεση για την άφιξη στον προορισμό τους», δήλωσε ο κ. Schlaubitz. Η θεματολογία των FlyingLabs αφορά επίκαιρα θέματα από τους τομείς της τεχνολογίας, της υγείας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Το πρώτο FlyingLab με θέμα “Virtual Reality”(Εικονική Πραγματικότητα), πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου του 2016, σε πτήση με προορισμό τη Silicon Valley. Κάθε FlyingLab περιλαμβάνει δύο ενότητες: αφενός ομιλίες ή παρουσιάσεις και αφετέρου δοκιμές προϊόντων. Δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής – οι επιβάτες χρειάζεται απλώς να αγοράσουν εισιτήριο για τη συγκεκριμένη πτήση, ενώ δεν έχει σημασία σε ποια θέση θα ταξιδέψουν. «Ένα FlyingLab φέρνει τους επιβάτες σε επαφή με τις καινοτομίες του Ομίλου Lufthansa» δήλωσε ο Δρ. Torsten Wingenter, επικεφαλής του τμήματος Ψηφιακής Καινοτομίας. «Με τους συνεργάτες μας, δοκιμάζουμε καινοτόμα προϊόντα εν πτήσει και αποκομίζουμε γνώσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή τους». Τα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν την προσφορά της πλατφόρμας του FlyingLab και των τεχνολογικών μέσων που απαιτούνται για την υλοποίησή του και σε άλλες εταιρείες, προκειμένου να ενισχυθεί η προασπάθεια τους στον τομέα της καινοτομίας. Στόχος των FlyingLabs είναι οι επιβάτες που ταξιδεύουν για να παρευρεθούν σε μία εκδήλωση να μπορούν να προετοιμαστούν με παρουσιάσεις και εξειδικευμένο περιεχόμενο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Οι εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας παίζουν σημαντικό ρόλο σε όλα τα FlyingLabs. «Σε μερικούς κλάδους επιδρούν πιο γρήγορα και με πιο έκδηλο τρόπο από ό,τι σε άλλους τομείς. Στον κόσμο της μόδας, δεν είναι αρκετά προφανείς, όμως οι συσκευές που φοριούνται σαν αξεσουάρ καθιστούν πιο χειροπιαστές αυτές τις εξελίξεις» σημείωσε ο Δρ. Wingenter. Η Δρ. Amanda J. Parkes, επικεφαλής του Τμήματος Τεχνολογίας και Έρευνας στο Incubator Manufacture N.Y, αναφέρθηκε στην ομιλία της κατά τη διάρκεια της πτήσης, στην πρόοδο της τεχνολογίας στην βιομηχανία της μόδας. Από την πλευρά του, ο Heiko Hebig, υπεύθυνος στο Instagram για τις Στρατηγικές Συνεργασίες στη Βόρεια Ευρώπη, επισήμανε τη σπουδαιότητα της βιομηχανίας μόδας για την πλατφόρμα κοινοποίησης φωτογραφιών. Ο ειδήμονας στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας, Maks Gioardano από την εταιρεία συμβούλων Kreait, μίλησε για τις επερχόμενες εξελίξεις στις wearable τεχνολογίες.

Ο επάνω όροφος του αεροσκάφους στην πτήση LH400 χρησιμοποιήθηκε σαν καμαρίνι για την επίδειξη. Κατά τη διάρκεια της πτήσης, οι επιβάτες είχαν την ευκαιρία για επαγγελματικό χτένισμα από στυλίστα της Redken, ώστε να είναι άψογα προετοιμασμένοι για την άφιξή τους στην μητρόπολη της μόδας. Επιλεγμένοι προσκεκλημένοι απόλαυσαν μία αποκλειστική παρουσίαση ρολογιών χειρός στο κεντρικό κατάστημα της Breitling στη Λεωφόρο Μάντισον.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017, 17:03