Το ποδόσφαιρο επιβεβαιώνει την… βασιλεία του στον χώρο του αθλητισμού, με κάθε ευκαιρία και κάθε μέσο. Ο τελικός του UEFA Champions League 2019, έσπασε κάθε ρεκόρ με πάνω από ένα δισεκατομμύριο αλληλεπιδράσεις (για την ακρίβεια 1,09 δισ.) στα social media, εδραιώνοντας τη θέση του ως το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό γεγονός παγκοσμίως.

Ξεπερνώντας, τα άλλα σημαντικά γεγονότα το 2019 κατά περισσότερο από 30%, ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έγινε ποτέ στις ιστορίες Instagram, από έναν λογαριασμό με 177 εκατομμύρια εμφανίσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αριθμός αλληλεπιδράσεων και προβολές βίντεο, 110% υψηλότερες από τον τελικό πριν από ένα χρόνο.

Δεν είναι όμως μόνο ο τελικός του UEFA Champions League που ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες. Στην κορυφαία διοργάνωση, από την φάση των ομίλων μέχρι τον τελικό, υπήρξαν πάνω από 6,5 δισεκατομμύρια αλληλεπιδράσεις από τα social media της UEFA, συμπεριλαμβανομένων τριών δισεκατομμυρίων προβολών βίντεο σε πλατφόρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης