Καθημερινή αθλητική στήλη,

αποκλειστικά για χουλιγκάνους, λοβοτομημένους και κάφρους

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

*** Χουλιγκάνοι, Λοβοτομημένοι και Κάφροι όλων των ομάδων,

όλων των κομμάτων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και όλων των θρησκειών,

σάς χαιρετώ…

 

*** Γράφω υπό την επήρεια οργής·

εχθές, στο γήπεδο τού Ο.Φ.Η.,

είδαμε να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας ο βιασμός ενός παιδιού

από τον ποδοσφαιριστή τού Ο.Σ.Φ.Π., Σεμέδο.

 

Πριν από οτιδήποτε άλλο,

να ξεκαθαρίσω και να διατρανώσω ότι χρησιμοποιώ τη λέξη «Βιασμός»

με πάσα υπευθυνότητα και χωρίς ίχνος υπερβολής ή σκανδαλοθηρίας·

ναι μεν η έννοια «Βιασμός» είθισται να αναφέρεται

σε αξιόποινες πράξεις που συνδέονται με τη Γενετήσια Ορμή,

αλλά όπως -επί παραδείγματι- τονίζει το Λεξικό τής Ελληνικής Γλώσσας

τού έγκριτου γλωσσολόγου Γεωργίου Μπαμπινιώτη,

υπάρχουν επίσης οι εξής σημασίες:

2) Ο εξαναγκασμός ενός ανθρώπου να κάνει ή να υποστεί κάτι,

παρά τη θέλησή του, με την άσκηση ή απειλή βίας εις βάρος του.

3) (μεταφορικώς) Η βάναυση μεταχείριση ή η κακοποίηση.

 

Και τώρα στο προκείμενο…

 

*** Η αναμέτρηση Ο.Φ.Η.-Ο.Σ.Φ.Π. είχε μόλις λήξει με νίκη των φιλοξενουμένων

και ο Σεμέδο

-υπό το καθεστώς ανεξιχνίαστης ψυχολογίας που μόνο ο ίδιος γνωρίζει

(ενδεχομένως, ούτε ο ίδιος γνωρίζει)-

κατευθύνθηκε προς το κέντρο τού γηπέδου

και επεχείρησε να πάρει από ένα «ball boy» των γηπεδούχων

την μπάλα που εκρατούσε στα χέρια του.

 

Ξαφνιασμένο το παιδάκι από την επιθετική κίνηση τού ποδοσφαιριστή,

αρνήθηκε να τού δώσει την μπάλα και την επέταξε παράμερα.

Τότε,

όλη η Ελλάδα είδε τον Πορτογάλο που έχει βαρύτατο ιστορικό βίας,

να εκφράζει τις σκοτεινές πτυχές τού χαρακτήρα του

με τον πλέον βάρβαρο και αποκρουστικό τρόπο·

ετράβηξε το παιδί

και χωρίς τον παραμικρό δισταγμό το επέταξε κάτω σαν σακί.

 

Αηδία. Αποστροφή. Αποτροπιασμός.

Η «Ριζούπολη» έβρισκε εδώ τη… μικρογραφία της,

η χρόνια ατιμωρησία οδήγησε

-από τη «Θεσμοθετημένη Βία» εις βάρος ενηλίκων-

σε απροκάλυπτη βία εις βάρος ενός παιδιού.

Σε πανελλήνια μετάδοση. Μπροστά στα μάτια όλου τού κόσμου.

 

Φανταστείτε τι γίνεται στα παρασκήνια,

φανταστείτε πόσα περιστατικά βίας δεν έχουν γίνει ευρέως γνωστά

διότι ελειτούργησε αποτρεπτικά ο φόβος των θυμάτων.

Ο παρακρατικός και μαφιόζικος μηχανισμός

που λυμαίνεται επί δεκαετίες τον Ολυμπιακό και τον κηλιδώνει παντοιοτρόπως

(εμπρησμός τού φούρνου τού Κωνσταντινέα,

εμπρησμός τού εξοχικού σπιτιού τού Μπίκα,

απειλές και ξυλοδαρμοί κατά των μη αρεστών δημοσιογράφων,

λιντσάρισμα τού Τζήλου,

επιδρομές και πρόκληση ζημιών στα σπίτια των Αναστόπουλου και Ευαγγέλου,

«ήπια βία» εις βάρος των ποδοσφαιριστών τού Πλατανιά

με νομιμοποίηση από αναίσχυντους δικαστικούς λειτουργούς,

και πλείστα άλλα ων ουκ έστιν αριθμός),

οδήγησε και στο χθεσινό ανατριχιαστικά ανησυχητικό κρούσμα.

 

*** Εδώ αρμόζει να θυμηθούμε ποιος ακριβώς είναι ο Σεμέδο,

ώστε να ερμηνεύσουμε με απόλυτη στοιχειοθέτηση τα ελατήρια

που τον ώθησαν στην αισχρή και πολυπλεύρως κολάσιμη συμπεριφορά του…

 

Μιλάμε, λοιπόν,

για ένα άτομο με άκρως προβληματικό παρελθόν

και με ασταθή ψυχολογία που το(ν) καθιστά επιρρεπή στην Παραβατικότητα.

Έως τώρα,

στο «παλμαρέ» τού Σεμέδο δεσπόζουν κατηγορίες

για απόπειρα ανθρωποκτονίας, παράνομη προσωποκράτηση-απαγωγή,

ένοπλες επιθέσεις, παράνομη οπλοκατοχή και οπλοχρησία·

σημειωτέον,

ότι έχει ήδη εκτίσει ποινή φυλάκισης στην Ισπανία

και είναι προσωρινά ελεύθερος με καταβολή χρηματικής εγγύησης,

περιμένοντας τη δίκη του.

 

Ο εν’ λόγω ποδοσφαιριστής που ως παιδί είχε τραυματικές προσλαμβάνουσες,  

καθώς (και) ο πατέρας του είχε κάνει φυλακή,

εχθές παρέμενε επιδεικτικά ατιμώρητος για πολλή ώρα

από τον άτολμο διαιτητή Μανούχο

(ο οποίος τού εχάρισε δύο φορές την κίτρινη κάρτα,

προτού εν’ τέλει τού τη δείξει στο 67ο λεπτό).

Όπως είναι φυσικό επόμενο,

όταν ένα απαίδευτο άτομο αισθάνεται ότι χαίρει ασυλίας,

είναι πανεύκολο να ξεφύγει και να υπερβεί κάθε εσκαμμένο.

 

Αυτό ακριβώς συνέβη (και) με τον Σεμέδο·

παρακάμπτοντας κάθε νόρμα αποδεκτής ποδοσφαιρικής σκληρότητας,

εξεδήλωσε μία άκρως δυσοίωνη πτυχή τού χαρακτήρα του.

Εδώ δεν είχαμε να κάνουμε με διαξιφισμό, με καβγά,

με τσαμπουκά εντός αγώνα ανάμεσα σε δύο ενήλικες,

αλλά με καραμπινάτο βιασμό ανηλίκου.

Ο Σεμέδο υπέπεσε σε ολίσθημα

που με βάση το «Κοινό Περί Δικαίου Αίσθημα» είναι Έγκλημα.

 

*** Όταν αμέσως μετά το σοκαριστικό περιστατικό

σύσσωμη η φίλαθλη Ελλάδα εξεκίνησε να διαμαρτύρεται εντονότατα

και τα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» πλημμύριζαν από σχόλια αποδοκιμασίας

(αποδοκιμασία που ενισχυόταν και από τις φωνές

των υγιώς σκεπτόμενων-αισθανόμενων οπαδών τού Ολυμπιακού),

υπήρξε μία εξέλιξη που είναι επιεικώς αμφιλεγόμενη.

Ιδού η ανάρτηση που έκανε ο Σεμέδο στο «Instagram»: 

«Συγγνώμη στους συμπαίκτες (μου) και συγγνώμη στο παιδί

για αυτήν την κακή συμπεριφορά (μου)·

τίποτα (δεν) τη δικαιολογεί.

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την καλή νίκη.».

 

*** Κατά την προσωπική μου άποψη,

η συγγνώμη τού Σεμέδο ήταν κίβδηλη

και -πιθανότατα- απετέλεσε προϊόν δικολαβισμού

(ενδεχομένως γράφτηκε και καθ’ υπαγόρευσιν).

 

Όταν έχεις προβεί σε μία τέτοια αποκρουστική και κατάπτυστη πράξη,

ζητάς ταπεινά και λιτά συγγνώμη από το παιδί που κακοποίησες

(άντε να δεχθούμε και τη δημόσια συγγνώμη προς τούς συμπαίκτες σου,

την οποία, βεβαίως,

θα μπορούσες άνετα να τούς την εκφράσεις κατ’ ιδίαν στην επόμενη προπόνηση),

αλλά επ’ ουδενί μπλέκεις στο ίδιο μήνυμα

τα συγχαρητήριά σου στην ομάδα σου για την «καλή νίκη».

 

Ως εκ’ τούτου,

η συγκεκριμένη ανάρτηση

μοιάζει με υποκριτική προσπάθεια να επιχρυσωθεί το «χάπι»

και μετατρέπει τη «συγγνώμη» σε επικοινωνιακής στόχευσης «ξεπέτα».

Όταν μπλέκονται το Σημαντικό με το Ασήμαντο,

πάντα το Ασήμαντο βγαίνει κερδισμένο και το Σημαντικό βγαίνει χαμένο.

Νόμος.

 

*** Όπως και να ’χει όμως,

είτε η «συγγνώμη» τού Σεμέδο ήταν αυθόρμητη και ειλικρινής,

είτε διατυπώθηκε «για τα μάτια τού κόσμου»,

το βέβαιο είναι ότι από εχθές το βράδυ

η Δημοσιογραφία διασύρεται βάναυσα για μία ακόμη φορά στη χώρα μας.

 

Κάτι ξευτιλισμένα ανδρείκελα

που μαγαρίζουν με την ύπαρξή τους το Δημοσιογραφικό Λειτούργημα

και εν’ γένει την Ελληνική Κοινωνία,

έσπευσαν να επιχειρηματολογήσουν υπέρ τού Σεμέδο

με τούς πιο αηδιαστικούς και αναίσχυντους τρόπους.

Για αυτά τα ξευτιλισμένα ανδρείκελα,

βασικός υπεύθυνος για το επεισόδιο ήταν ο πιτσιρικάς,

ενώ ευθύνη είχε και ο διαιτητής

που «ετόλμησε» να δείξει δεύτερη κίτρινη στον Πορτογάλο,

στερώντας του, έτσι,

τη συμμετοχή του στο κυριακάτικο ντέρμπι με την Α.Ε.Κ.

(το γεγονός ότι το συγκεκριμένο παράπτωμα επισύρει απ’ ευθείας κόκκινη κάρτα,

είναι μία λεπτομέρεια

που δεν θα επέτρεπαν να τούς χαλάσει την τοξική προπαγάνδα τους).

 

Αυτά τα -γνωστά τοις πάσι- λιγούρικα, ξευτιλισμένα, σεσημασμένα ανδρείκελα,

επεχείρησαν αρχικώς να αποσιωπήσουν και να υποβαθμίσουν το συμβάν,  

και όταν διεπίστωσαν πως κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό,

επιδόθηκαν σε σοφιστείες μαφιόζικου τύπου

με στόχο να αθωώσουν τον Σεμέδο στο υπομηδενικής νοημοσύνης κοινό τους.

 

Αυτά τα ξευτιλισμένα ανδρείκελα

που είχαν ξιφουλκήσει μετά την περιβόητη ατυχή στιγμή τού Ιβάν Σαββίδη

και επί εβδομάδες προσπαθούσαν μέσω πλύσης εγκεφάλου να πείσουν το Πανελλήνιο

ότι έπρεπε να αισθάνεται τρομοκρατημένο

στη θέα ενός όπλου που βρισκόταν ξεχασμένο στη θήκη ενός νομίμως οπλοφορούντος,

αυτά τα ίδια -επιλεκτικώς ευαίσθητα- ξευτιλισμένα ανδρείκελα, 

είναι που αποθεώνουν τον «αμυντικό ογκόλιθο» Σεμέδο,

παραβλέποντας ότι αντιμετωπίζει κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας,

παράνομη προσωποκράτηση-απαγωγή,

ένοπλες επιθέσεις και παράνομη οπλοκατοχή κι οπλοχρησία.

 

Αυτά τα ίδια ξευτιλισμένα ανδρείκελα

που αποκαλούν τον Σαββίδη «πιστολέρο», «Τσετσένο» και «μαφιόζο»,

αθωώνουν τον θλιβερό Σεμέδο

που -υπό τηλεοπτική κάλυψη- προέβη σε κακοποίηση παιδιού.

Μιλάμε για την Απόλυτη Κατάντια.

 

Υστερόγραφο:

Ξευτιλισμένα ανδρείκελα που συστήνεστε ως «δημοσιογράφοι»,

η απόστασή σας από το Ανδρικό Φύλο και από τη Δημοσιογραφία είναι χαώδης.

 

Ξευτιλισμένα ανδρείκελα που συστήνεστε ως «δημοσιογράφοι»,

η απόστασή σας από το Ανδρικό Φύλο και από τη Δημοσιογραφία,

είναι όση κι η απόσταση που έχει αυτή εδώ η αποτρόπαια εικόνα… 

 

…από το μνημειώδες τραγούδι «Κάποτε θα ’ρθουν»

που έγραψε ο Μέγας Λευτέρης Παπαδόπουλος,

συνέθεσε ο Μέγας Μίκης Θεοδωράκης

και ετραγούδησε ο Μέγας Παύλος Σιδηρόπουλος. 

«Υπερασπίσου το Παιδί…
…Γιατί αν γλυτώσει το Παιδί, υπάρχει Ελπίδα…»! 

Ο Αθλητάμπουρας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης